lördag 21 december 2013

Opps...så många dagar...!!

God eftermiddag, denna gråa, Blåsiga och regniga dag!!

Alltså, måste bara säga, vad är det för väder vi har?? Var är snön?? Vill inte ha gråväder!!
Så Snälla Tomten om du läser detta!! Så önskar jag mej snö!!

Då har det gått ett par dagar sedan vi hördes av!
Vad har då jag haft för mej...?? Massor, som vanligt...hihi

Börjar med Torsdagen.....
Då åt Lisa och jag frukost här, efter det åkte jag till Karin och fikade. Sen vidare därifrån till IKEA där jag mötte upp Lisa, åt bl a middag där. Sen vidare till Torp, handlade lite och sedan raka vägen hem.
Pia kom hit på kvällen på glögg, ost, kex och vin.
Det var Torsdagen det!

Sen har vi Fredagen.
Åt frukost i lugn och ro, med lååång påtår! Tänk så värdefulla dessa mornar är!!
Sen var det en dag i 100km...fniss..
Träffade Pia på Blomsterkroken, vidare därifrån till Café Knape, nyöppnat fik, som jag inte tror jag besöker igen!! Dåligt utbud och såå opersonligt!! Hur som helst där fikade jag med Lisbeth. Blev bjuden, och Tackar för det!
Vidare därifrån och hem till Lisa, sen därifrån till Lejas där mötte jag Josefine och Niklas, blev bjuden där också!! Tackar för det!
Hem, åt middag och sedan vidare hem till T. Phu...hihi vilken dag! Men SÅ mysig!!

Då var det Lördag, och alltså dagen idag!

Hade en lugn morgon, sedan åkte jag hem till Boel på fika. Satt och pratade i flera timmar! Såå mysigt!
Fick en julklapp...

 Blev så glad och rörd!!! Fick den " För att jag alltid finns där och ställer upp"! Var nästan...så att jag fick en tår i ögat!

Nu mina vänner, skal jag äta middag och sedan titta på en julfilm, som jag Älskar!! " Grinchen-julen är stulen"
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


 Glöm inte bort..om DU har någon som sitter ensam på Julen! Hör av dej..ring..smsa, bjud hem vederbörande på en fika eller mat. För se, mat brukar man ha, så att det räcker till flera!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika




5 kommentarer:

  1. Söta Annika!..tack för rar kommentar! ..-jaa detta väder är under all kritik:(.vill hs snö nu innan tisdag också:) gullig vän med gullig present! Gunilla

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en riktigt GOD JUL!

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej fina vän....känner att jag är dålig på bloggandet nu ett tag...men tänker ofta på dig varma fina tjej! :)

    Önskar dig och de dina en riktigt God och Fröjdefull Jul ♥

    Julkram från Lollo

    SvaraRadera
  4. Hejsan Annika! ängeln var precis i min smak,så fin!Önskar dig o din fam en riktig God jul ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  5. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Önskar dej en riktig God Jul

    Kramar Margaretha

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika