måndag 2 december 2013

Julpyntar dag.....!!!

Go kväll!!

Mörkret har sänkt sig sedan ett par timmar tillbaka. Fönstren strålar av stjärnor och ljusstakar, det är så vackert!
Här inne är det pyntat, har massor av ljus tända, och jag sitter just nu och njuter av en kopp kaffe!

Jag började dagen med att tvätta. Jag hade sedan bestämt att jag skulle julpynta, och inte gå utanför dörren idag!
Det har varit en dag i lugnets tecken..så ljuvligt!!

Började med att plocka fram mina julsaker, tittade på sakerna och undrade om jag verkligen skulle ha allting framme, eller om en del skulle åka ner i lådorna igen!?

 Började pynta i köket...

Sen var jag tvungen att ta en paus, och fika lite...





 Innan det var dags för att pynta i vardagsrummet...

 Ja då har julen infunnit sig lite här...
Jag brukar inte pynta såhär tidigt..utan tycker att det räcker att göra det vid Lucia. Men ibland har jag tjejträff såhär i början av dec..och då brukar jag ha pyntat tills dess!

Ja mina vänner detta var min dag, i stora drag! Så nu önskar jag er alla, en fortsatt skön kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Mysigt det låter med en kopp kaffe i stjärnornas sken!
    Jag har inte hunnit smaka glöggen än… Men gör det ikväll ;) Återkommer ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Oj, det var inte dåligt med julpynt...ser jättemysigt ut. Själv har jag bara fått fram lite ljusstakar och julgardiner. Skall göra resten till lucia.
    Ha en fortsatt fin vecka.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Gokväll så mycke fina tomtar du har!! här plockas det fram lite i sänder..men vad mycke det är som skall på plats! en stjärna där en slinga där en sladd o så en kruka till den amaryllisen...ja så håller jag på Phu!! men visst är det skoj :) jag blir bara så ivrig o vill va i alla ändar! tjejträff lät skoj kanske visar du en glimt av den sen ?! ha en fin vecka! kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika