onsdag 11 december 2013

Grått..trist och ingen snö...!!!

Ja det var dagens väderprognos!!
Nu är den lilla snö vi fick, helt borta! Kanske lika bra..för det slasket och även halkan som var igår, var inget vidare!!

Hej på er!!!

Måste bara börja med kvällen igår.
Hade en sådan där ljuvlig kväll!! Ute blåste det och var kallt..här hemma var det massor av ljus tända, tittade på Nobelfesten och drack Blossas glögg som är spetsad med Cognac. Måste säga, att det är den glöggen som jag gillar allra bäst!!

I morse, efter god frukost gick jag till Pias jobb. Där jag blev bjuden på kaffe. Trevligt!!
Sen vidare och mötte upp Yohanna och så gick vi till Blomsterkroken. Drack hallonsmoothie  Sååå god!!

Nu har jag ätit middag, och skall om en liten stund träffa Josefine. Har inte träffat henne sedan hon kom hem från London.

Sen resten av kvällen, skall jag bara slappa!

Så mina vänner, nu önskar jag er alla, en fortsatt mysig dag!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja, den vintern som vi fick lite av försvann fortare än fort. Men lika bra det, antingen eller.
    Nu har vi varit hos svägerskan och ätit och nu har jag dukat för brunch i morgon och har bakat och det står i ugnen. Nu går det lite för fort allting, gäller att andas djupt.
    Jag hoppas vi kan ses hur det än blir med allting hit och dit.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att säga god morgon! =)
    Ha en fin dag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Så härligt Annika!

    Jag brukar ibland tänka.... "att jag behövde bli så här gammal innan jag kom på att verkligen njuta av livet". Nu är väl sanningen egentligen den att saker som hänt under livets gång har gjort att man numera har den förmågan. Jag är så glad o tacksam över den. Och Du sprider verkligen den känslan vidare till oss som följer dej här i din blogg. Tack söta Du för det.

    Att fylla sina dagar med liv i stället för att springa efter och jaga det man kanske tror är livet är verkligen två vitt skilda saker *ler*

    Hörde på TV att den glöggen du nämner fick bästa betyg av dem alla. Måste nog testa denna. Här är också grått och plusgrader! Inget är sig likt då det gäller vädret just nu. Hahaha, jag får väl lov rocka loss i en riktig snödans snart.... då brukar det börja snöa utav bara sjutton :o)

    Njut av idag!
    Kramar
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika