tisdag 12 november 2013

November rusk..!!

Tänk så mörkt det är ute nu, både på morgonen och kvällen!
Jag tycker det är så mysigt, då kan man tända ljus och mysa ännu mera!
Idag har varit en mulen och grå dag..givetvis blåst en del också. Men konstigt nog, knappt ngt regn!!

Go kväll, på er förresten!!

Hoppas att ni haft en bra dag! Själv har jag haft det finemang!
Började morgonen i lugn och ro, sedan åkte jag och hämtade lilla mamma, hon hade lämnat sin bil, för däckbyte.

Vi åkte till Torp, gick till Briggen. Även Yohanna och Lina kom dit, vilket lilla mamma inte hade en aning om! Såå hon blev så glad! Fikan var jättemysig!!
 Lilla mamma och jag  kikade sedan runt lite, men hon har så ont i sin rygg och ben så det blev bara en liten sväng. Vi åkte även till IKEA, köpte lite ljus och åt middag där!
Sen var det dags att köra tillbaka mamma, hon hämtade sin lilla bil och åkte hem!

Nu på sen eftermiddagen har jag varit en sväng hos Pia, på jobbet. Blev bjuden på kaffe, tackar för det!

Har landat i soffan och skall nu titta på Halv åtta hos mej, så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Jag har ett motto som jag försöker leva efter, och det är " Att jag försöker se möjligheterna istället för hindren"  Tror att om man lever eller tänker så. Blir allting mycket lättare! 
Tänk sedan på en sak till, Var inte avundsjuk på det någon annan har, var i stället glad över det DU har!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej bästa Du!

    Här är precis tvärt om. Kallt och krispigt och strålande sol. Men mörkret breder ut sig allt mer. Dagarna blir snabbt kortare. Tur att ljusmyset lyser upp :o)

    Jag lever efter samma devis. Gör det jag kan i stället för att tänka så mycket på det jag inte kan :o)

    Ha en underbar dag!
    Kramar
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika