fredag 8 november 2013

Mysdag i Göteborg...!!

Go kväll på er!!

Haft en sådär, magisk dag, ni vet!!!

Började dagen tiiidigt! Med frukost och påtår...är verkligen så dagen skall börjas!! Älskar det!!

Sen var det bara att göra sig i ordning, och så bar det av till vårdcentralen i Ljungskile, där jag fick min B12 spruta!
Är så tacksam att det fungerar så bra på denna vårdcent. Skulle egentligen fått sprutan på månd, men är aldrig några problem att byta tid!! Likadant med läkartider, brukar gå så snabbt!


Tänk att denna lilla ampull, kan göra  så att kroppen nästan slår en frivolt...hi hi

Efter sprutan fortsatte jag till Göteborg, och där mötte jag upp Anki på Le Pain francis, tror att det blir mitt nya "stamställe" så gott och så mycket att välja på!

Vi satt som vanligt i ett par timmar och bara pratade! Vi pratade bl a om hur gamla vi var när vi träffades och började jobba ihop! Hmm..är några år sedan!!

Efter fikat blev det en tur på stan....

Påslakan och örngott, från Hemtex..passar mej så bra!!

 Blus från Gina Tricot


 Ja ja, mina döttrar...jag vet!! Att det är ytterligare en blus som ser ungf likadan ut som dom jag har innan!!!

 Halsband, passar också bra...

 Älskar Brukas koppar!! Passar bra till jul!

Efter shoppingen blev det en god sallad, och sedan var det dags att åka hem!
Tack Anki..för en såå mysig dag!!

Nu är jag hemma igen, och ikv blir det bara att slappa i soffan!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig fredagskväll!!



 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig och kön dag du har haft i goa Götet .Ja det var fina saker som fick följa med hem .Ha nu en skön och mysig kväll i soffan vännen .Kram på dej Rita

    SvaraRadera
  2. Åh! vad mycket fint du hittade. Önskar dig en skön kväll / Kram Helena

    SvaraRadera
  3. http://vindsromantik.blogspot.se

    Hej, alltid lika gulliga du...
    Vilken tur att det finns hjälp, brist ger ju sådan trötthet och håglöshet.
    Alltid lika kul att läsa om dina bravader, och besöken på mysiga ställen. En stunds avkoppling i mysig miljö och goda vänner... en lisa för själen.

    Önskar dej snö, och en varm kram
    /Margaretha

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika