tisdag 5 november 2013

Liten värld....!!!

God morgon på er!
Jag hoppas natten varit god mot er, och att ni sovit gott!!

Ja, idag är världen liiiiten, eller iaf ännu så länge! Det är så dimmigt så jag ser knappt ut. Känns som om jag har mjölk, utanför fönstret!

Backar tillbaka till gårdagen, som jag känner att jag gör ofta nu för tiden!

Började dagen med att tvätta, och sedan på eftermiddagen var Ann-Louise och jag på Yerba. Det var så kallt där inne, så vi hade nästan behövt ha jackorna på oss. Förstår inte, att dom inte kan fixa värmen där!

Sen i går kväll var jag hemma hos T och vi såg bl a denna film...


 Jag tyckte att den var riktigt bra...!!!

Då är vi tillbaka till dimmornas dag, hi hi....
Men någonstans där under dimman, tror jag att solen finns...så vem vet, det kanske blir en solig dag!!

Nu skall jag strax hoppa in i duschen, och efter det skall jag hämta Yohanna, för vi skall till IKEA och äta frukost.

Efter frukosten skall jag hem till en vän, var så längesedan jag var där, så det skall bli jättekul!

Sen i eftermiddag, skall jag träffa Agneta på Blomsterkroken.
Var såå längesedan vi sågs, så det skall bli mysigt att ses!! Kan ju INTE tro att vi har någonting att prata om, utan vi kommer nog att sitta helt tysta!!!
Ha ha...SKOJAR bara! Kan tro, att vi kommer att prata i munnen på varandra!
Agneta har ju den underbara bloggen "Snäckskalsdalen" så har du inte kikat in där, gör det!!!

Nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Jag och min goe gubbe gillar Walanderfilmerna. Den får vi kolla efter. Har missat att det finns en ny.

    Hoppas du har en riktigt fin dag!
    Kramar
    M

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag du har framför dej med massor av mysiga träffar med goa vänner .Jag gillar Wallander filmerna .Har sett alla !!!Ha en skön tisdag goa du ,Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Härlig dag låter set som!
    Ja, visst var den bra, den senaste (sista) Wallander! Lite sorglig, tycker jag…
    Kram och ha en fortsatt fin kväll!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Hej igen och tack för pratstunden......ha, va trevligt det är att träffas och prata bort en stund (!!!), kramar!

    SvaraRadera
  5. Jag tror min kommentar försvann. Men den var typ:

    tack för den trevliga lilla pratstunden (!!!) vi hade! Alltid trevligt att träffas och snattra lite! Vilken god mat dessutom!
    Nu är jag trött och ska bänka mig framför tv:n för att lyssna på Leif GW
    kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika