onsdag 2 oktober 2013

Långfrukost...och Mor-Döttrar dag....!!!

Hej på er...!!!

Solens strålar värmer...suttit en stund på balkongen...höll på att somna...såååå ljuvligt var det i solen!
Alltså, ännu en gång..!! Vilket väder...tror knappt att det är sant! Att solen ännu en gång kämpar sig upp på morgonen...och sedan skiner heeela dagen!!

Vaknade tidigt i morse....åt ljuvlig frukost i sängen...och sedan blev det låååång påtår!

Satte mej sedan i min lilla bil...åkte och hämtade Yohanna...tillbaka till stan och Lejas...där även Josefine slöt upp!

Satt där och myste en stund...sedan åkte vi vidare till Torp. Gick och kikade lite...och så var det dags för lunch.
Härligt att ha dessa dagar ibland...med  ljuvliga döttrar!

Tja händer det någonting mera idag då...? Skall nog hem en sväng till T sedan. Måste ju se...hur möblerna blev!

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig dag!

Ännu en gång...denna underbara The Story...med Sara Ramirez...




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter med en låååååååååång frukost. Det tänker jag ta mig i morron när jag är ledig. Fast jag tar nog min vid köksbordet så jag kan ha lite levande ljus också!!
    Avundas dig som kan ha mamma-döttrar-dagar. Vore så kul om min dotter bodde lite närmre med sin familj.
    Ha en fin kväll.
    KRam Elzie

    SvaraRadera
  2. Visst är det bara s himla underbart väder ! Fast det är kallt och mörkt på morronen och kvällen .Men man kan inte klaga .Ha en skön kväll söta vännen .Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Hej min vän :O) Jag tycker att du är så otroligt duktig på att ta till vara livet goda. Vilka fina bilder du bjuder på. Trots att vi aldrig har träffats så känns det som att jag känner dig lite :O) Det märks att dina döttrar betyder mycket för dig. Härligt att solen skiner på dig. Ha en fin dag och trevlig helg. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  4. Tjena! Ja, då var jag hemma igen!
    Nu ska jag samla ihop mig och sen måste vi träffas och prata "lite"!
    Japp, rånade, men både du och jag vet ju att det händer. Hela tiden och överallt.....eller hur!
    Kramar och vi hörs!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika