söndag 8 september 2013

God förmiddag...!!

Var helt slut igår kväll...gick hem tidigt från Pia..och slocknade innan klockan var 22.00...undra när det hände senast???

Hej på er förresten...!!

Vaknade till ännu en solig dag...men nu ser jag, att molnen..täcker hela den tidigare ..så  blåa himlen!

Igår ringde Yohanna och undrade om jag ville komma hem till henne och Lina på grillat...? Om jag ville...självklart...


 Tackar för det....så gott....!!

Så vad händer idag då...??
Som vanligt...började jag morgonen med frukost i sängen...och nu sitter jag och kikar lite på Söndagsmorgon..

Sen kommer Lisa på fika...och efter det skall jag träffa Yohanna och Lina på Snäckan...så skall vi ta en fika där.

Hade tänkt att ta en löptur nu på morgonen...men är fortfarande lite tät.så jag får skippa det ett par dagar...tyvärr!
Är sviter sedan resan...ac på flyget...och ac på rummet är förödande! Hade iof sig bara på ac:n på rummet ett par dagar...hade sedan öppet balkongdörren ist...

Nu mina vänner...skall jag ta påtåren på balkongen...gäller att passa på...
Så jag önskar er alla en underbar söndag...!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig lördag.Skönt att somna tidigt i blan Härliga bilder.Önskar dej en skön söndag fina du .Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Jaa tänk att vi la oss halv elva igår kväll,vi sa att nu undrar väl grannen vad i göta petter som hänt med Petterssons en lördagskväll.Solen suger ur musten på en o allt annat också förresten.Hoppas du blir lite piggare nu,jädrans ac... Ha en fin måndag vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika