måndag 23 september 2013

Älskar dessa dagar....!!!

När sensommaren envist biter sig fast...!!
Denna dag har varit helt magisk...sol..vindstilla och så varmt!! Önskar mej flera sådana här dagar!!!

Började dagen med att tvätta...sedan hade jag motvilligt...dragit på mej löparkläderna!! Men nu är det såhär!! Att nu måste jag skärpa till mej och komma igång på allvar med träningen...igen!
Varit sååå slapp sen jag kom hem från semestern!

Men idag gav jag mej ut...underbar luft...och det är ju helt fantastiskt när man kommer hem igen!

Efter att ha avnjutit frukosten med lilla mamma...gjorde jag klart tvätten...och sedan gick vi till Yerba...satt ute i solen och njöt...!!





 Åt en god hallonpaj....


Efter fikat, åkte lilla mamma hem...

Nu på eftermiddagen har jag varit hemma hos Boel...vips...så som vanligt...hade flera timmar gått!
Förundras fortfarande över...hur kan man ha så mycket att prata om...?!

Nu mina vänner skall jag bara vara...slappa och ha det gott...kika lite på tv...ta en kopp kaffe....!
Så jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika





3 kommentarer:

  1. Mmm,jaa Annika vilka dagar.IDAG efter sjukhuset fick jag lust att ta mina stavar och gå i skogen,underbart! Säger som du måste börja gå men inte orkat eller klarat det förrän nu igentligen! Mys med mamma förstår jag! Ha det gott ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Är det så det är där hemma......hmm.....vad gör jag då här......?????
    Gott har du det, det låter bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åå hallonpaj är ju bara sååå himla gott...måste göra det nån dag!!
    Visst är det lätt att prata bort en stund med en go´er vän....underbart och tiden rusar iväg alldeles för fort...hiih..
    Ta hand om dig du med kära bloggvän♥♥
    Kram Lollo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika