fredag 23 augusti 2013

De mest betydelefulla...och Vackraste jag vet....!!!

God morgon....vaknat till ännu en fantastisk dag.....!!

Detta inlägg...tillägnar jag de mest betydelsefulla och älskade personerna i mitt liv....!!

Vilka givetvis är mina döttrar...!!!

Jag är så oerhört tacksam, att jag fått förmånen att vara deras mamma!

Efter lång väntan, och inte kunnat bli gravid, utredningar, operationer...osv...
Så kom hon då., älskade och efterlängtade Yohanna!! och kan ni sedan tänka er..15 månader senare..så kom älskade Josefine till världen!!
Från att inte kunna få...så fick jag förmånen att få, två fantastiska döttrar!!

Ord kan givetvis inte beskriva den glädje som jag kände och känner..för dessa döttrar...som nu är vuxna och har skaffat sig egna små familjer! Eftersom det är så tätt mellan dom...så har dom följts åt i livet...och idag bor de grannar! Vilket jag tycker är fantastiskt!!

Jag vet att vad som än händer och vad som än sker så finns dom alltid där, för mej!! Ödmjuka... vackra..sociala...roliga..kan föra sig i alla sammanhang..." prata med bönder på bönders vis...och adeln på adelns vis " stämmer så bra på dessa två!

Sen faschinerar det mej..hur olika ni ändå är! Både vad det gäller utseende och personligheten!
Men det är ju just det...som gör er till dom ni är!!

Ja mina Älskade döttrar...som ni säkert förstår..så kan jag inte skriva allt här..vad jag tycker...känner.. och tänker om er...för då skulle det bli ett långt inlägg!!

Utan jag kan bara säga det med några enkla ord...!

Ni är det bästa som hänt mej, och jag Älskar ej av hela mitt hjärta..och ni vet, att jag kommer Alltid att finnas där för er...oavsett vad som än händer..!!

Älskar er/Mamma

6 kommentarer:

  1. Åh vilket fint och rörande inlägg tårarna rinner när jag läser !!!Finns väl ingenting i hela värlen som är bättre än sina älskade barn ♥ Klart man ska känna sej mycket stolt .....Önskar dej en mysig fredag fina du Kram på dej Rita

    SvaraRadera
  2. Härligt ärligt inlägg om kärleken till sina barn ♥ Ja man är så glad att man har dom o att man har ett bra förhållande till dom.Det är nog inte alla förunnat kan man ju se runt om...Hoppas du får en fin sommarfredag Annika ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Underbart vackert och jag finner inga andra ord...kan bara hålla med dig att detta är den ultimata lyckan och dina döttrar är sååå fina!♥♥♥

    Ta hand om dig vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Så fint , de är säkert minst lika stolta att ha dej som mamma .
    Kram på dej

    SvaraRadera
  5. Hej! åh så fint du skriver ♥ fina flickor du har.. önskar dig en fin helg ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Jaaa, och jag vet hur mycket dom betyder för dig! Och jag förstår det. Och dom är söta som socker båda två och som mamma måste det kännas underbart att dom blivit så fina, både till det yttre och det inre!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika