söndag 16 juni 2013

Vad är det för väder....??

Hej på er..!!

Ja tänk det undrar jag...? Vad det är för väder alltså?! Igår var det blåsigt men mest sol...sen när jag gick hem till min vän...var det mulet...vindstilla och så varmt!

Men...när jag gick därifrån...då "brakade helvetet lös" bokstavligt talat....!! Började regna...och åska...han hem...innan det värst åskväder började...regnet öste ner...och det blixtrade och åskade samtidigt!
Behövdes inga tända lampor här...kan jag säga...för ljuset...stod blixten för!

Idag..har det varit liiite sol...och nu...tja...har precis regnat....!! JAG VILL HA SOL....OCH VÄRME!!!
Ja ja..är som det är!

I går...startade jag morgonen med en löp tur...sen kom Lisa med färska frallor...och vi åt frukost!
Efter det gick jag hem till Ann-Louise..och så åkte vi till Snäckan...satt där i flera timmar...
Var tar tiden vägen...när jag umgås med mina nära och kära...???

Sen i går kväll var jag som sagt hemma hos min vän en sväng!

Vad har då hänt hittills denna söndag...???

Jo..körde repris..från i går morse...så Lisa har varit här på frukost! Alltid lika trevligt!
Sen har jag fixat lite här hemma...och nu har jag precis avnjutit en kopp kaffe...och lilla mammas goda rabarberkaka..med glass!

Tror att det kommer att bli en riktig slappar dag...så skönt...har varken fixat håret el sminkat mej...vissa dagar..är det så skönt..att bara duscha...och sen inte "behöva" fixa till sig!!

Om jag är "fåfängd"??? Jaa..det är jag..!! Skall jag ut...så har jag alltid..el nästan iaf... fixat både håret, och sminkat mej!
Sen är jag väldigt noga..med kläder och att färgerna stämmer...är som jag brukar säga..."Kronisk" med färger!
Så även i mitt hem!

Nu mina bloggläsande vänner...önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig söndag!!!


Midsommar helgen står snart för dörren...tänk då lite extra (inte bara då) på dom som DU vet..är ensamma!
Slå en signal...skicka ett sms...eller varför inte...Bjud in till en midsommar fika!! Kaffe eller te...har du alltid..sedan behöver det inte vara någonting till...!!!
Det viktigaste är...att man träffas...!! TÄNK...så lycklig denne någon skulle bli...om DU hörde av dej!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja, vad är det för väder, regnet behövs nog för det är ju så torrt ute, men nu räcker det. Och vilket åskväder....Vill ha värme och sköna kvällar och dagar när solen strålar, tack!
    Vi är överens, det hör jag!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vad konstigt det är med vädret! Här har det regnat i natt så in i bomben.Idag har det varit kanon.Härligt med lite slappardagar.Njut din söndag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får en bra dag... med sol... goa du.:-) kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har soool idag vännen!
    Här skiner solen idag...säger jag lite tyst.. och önskar dig detsamma :)

    Stooor varm sommarkram //Lollo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika