tisdag 25 juni 2013

Då var resan bokad.....!!

Hej på er....!!

I slutet av augusti, åker Josefine och jag hit....



Ha ha....jaaa det blev Rhodos..igen!!
Egentligen skulle vi ju åkt någonstans där vi inte varit tidigare...men när jag i helgen satt och funderade...eller det gjorde jag inte alls...!
Utan jag beställde...och så var det inte mera med det....!
Skall bli sååå ljuvligt...och härligt att ha någonting att se fram emot!


Är ju några år sedan jag var iväg senast...och då var det Yohanna och jag som var iväg...! Då var vi också på Rhodos....:)

Annars då...?
Började dagen med en löp tur...har faktiskt varit sol, det mesta av dagen...men blåst..fast det gör det ju jämt...så det var väl inget nytt!

Sen har jag fikat med min vän på Blomsterkroken...och nu på eftermiddagen var Josefine, Niklas och jag på Snäckan. Såå mysigt!!

Nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt härlig kväll!!

Var rädd om dom, som DU har nära dej!! Berätta för dom..honom/henne...hur mycket du älskar vederbörande...eller hur mycket han/hon betyder för dej!
Är nog ofta så, att man tar för givet..de man har nära sig...!!
Gör inte det...för DU.. precis som jag...vet att det kan ändra sig...snabbare än vad man tänkt!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Åh va kul Annika! Att se fram emot en sån resa...jättekul! Ja här är det sol i moln just nu men varit en så fiin dag.Varit skönt att varit ledig må du tro:)) Ha det gott / Gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis till en underbar resa....den kommer bli precis så ljuvlig som du vill ..det är jag säker på.
    Ta hand om dig vännen och tack för alla tänkvärda och kloka ord som du skriver.
    Önskar dig en fortsatt fin sommar
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Härligt! Det är du värd!
    Vi åker också till Grekland, men i slutet av september :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika