lördag 1 juni 2013

1:a Juni....!!!

Tänk..då är sommarmånaden här....!!

Det kan jag verkligen skriva under på i dag!!  Just nu har jag +26c i skuggan...solen skiner...och det blåser en ljum fläkt!!
Men jag ser att himlen...börjar ändra lite färg...och det vackra blåa...håller på att ändras till mörkblått...med dragning åt grått...
Ser alltså ut...som om det skulle kunna bli ett rejält åskväder!!

Morgonen startades...med att Lisa kom med färska frallor...och så åt vi frukost i solen på min balkong!! Det var såå ljuvligt!
Sen åkte vi en sväng till Torp...och äntligen fick jag tag på en grön långklänning...ljuvligt material...och jag älskar det plagget nu...när det är varmt och skönt!!
Fika..gjorde vi också såklart....satt ute på Briggen...och njöt...även där av solen!!

När jag kom hem...var det raka spåret...ut på min balkong..och där har jag suttit...en stund i solen och en stund i skuggan och läst!
Fantastiskt när man kan välja...och väljer man skuggan...så är det ändå varmt och gott!!

Om en stund....skall jag ge mej ut på en löp tur...blir inte så långt idag...men vad gör det...det viktigaste är...att man rör på sig lite...!!
Svettas...gör jag ju ändå...så om jag sitter i solen på balkongen eller springer en sväng...spelar ingen roll...hi hi.

Så mina vänner...fortsätt att njuta av denna 1:a Juni...!!

Många funderar på...undra hur mitt liv blivit...om jag gjort på något annat sätt...!!
Till er vill jag bara säga...Gläds och var Lycklig över det DU har idag....!!  Vad är det som säger...att DU varit Lyckligare om DU gjort på något annat sätt??
Nej...tag vara på det som DU har idag..och gläds och var Lycklig..över dom som DU har nära dej!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hejsan så här på självaste Söndagen ♥ hoppas den blir fin..här nyser jag i kapp med mig själv,så det blir nog soffläge o lite blogg hälsningar för min del..kram på dig från Jessica

    SvaraRadera
  2. Och nu kom solen hit, precis kl 14 som det var sagt!
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika