tisdag 21 maj 2013

Go kväll..på er...och ....Comhem...försäljare...!!!

När jag nu ikv...gick hem från min vän...kom det några få regndroppar...koltrasten spelade..och grönskan som är nu... är underbar!!!
Luften var magisk....
När jag gick hem...blev jag lite melankolisk...för precis vid den tiden...för tre år sedan...ringde min lilla mamma...och berättade att min lilla pappa hade hamnat i koma.....

Så denna kvällen och natten för tre år sedan...var tung...kan jag säga....! Men det var underbart...att vi alla var samlade!


Dagen idag...har varit grå...men sedan ibland har solen kommit fram...och då har det varit såå varmt!!

Har haft en ljuvlig dag..!!

Började dagen...i lugn och ro...sen var det låång påtår...efter den kom Lisa på snabbfrukost...jag hade köpt frallor..och det smakade så gott!!!

Sen var det lunch med Lisbeth...och sen fika hos Josefine och Niklas...jättemysigt...!!

Nu ikv..har jag varit hemma hos min vän en stund!!

När jag sen kom hem...ringde min hemtelefon....svarar...och där i andra änden..är en telefonförsäljare från comhem...!
Sällan...att jag varit med om en sådan otrevlig...eller skulle egentligen vilja använda.. ett annat ord!! Typ Idiot!!

När jag sa...att jag inte var intresserad av hans erbjudande...och sa att jag Vill INTE...att du ringer mera!!
Då svarar han...jag kommer att fortsätta ringa...skall du veta...och jag ringer i morgon..och nästa dag!
Då sa jag...Gör du det...så får jag ta kontakt med din chef...vad gör han då...???
Jo slänger på luren i örat på mej...!!
Hmm...kanske att comhem...behöver se över sina försäljare!!!!!

Så nu har jag skrivit ett mail....till comhem...och skall bli intressant..när svaret kommer...för det förutsätter jag...att jag får...!!!

Nu mina vänner...önskar jag er ALLA...en riktigt God Natt...och att Ni Sover Gott...!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika