söndag 14 april 2013

Frukost...löpning...och fika...!!!

Hej svejs....!!

Då var det söndag..och det är redan sen eftermiddag...!!
Var tog denna dagen vägen...??

Startade dagen, med underbar frukost hos Lisa...!! Otroligt såå mycket vi jämt har att prata om...!! Men det är väl det som är en röd tråd..genom alla som jag umgås med...att dom är lättpratade...sociala..och så trevliga!!

När jag sen kom hem...bytte jag om..och gav mej ut på en löptur...SÅ ljuvligt!! Det är ju detta jag har saknat...just att spring!!
Vet inte varför jag inte kommit in i det...men har helt enkelt inte haft någon lust!! Men nu hoppas jag...att jag skall fortsätta..och som tidigare..springa varannan dag!!

När jag skulle ut på "turen" gick jag förbi huset där Ann-Louise bor...hon satt ute...så jag pratade en stund..hon "bjöd" in till en fika..om jag inte skulle orka springa..hi hi...

Men det gjorde jag...men gick hem till henne när löpningen var klar! Så vi har bl a suttit ute..och fikat...!!
Fick en macka..och när hon gjorde den kom hon på..att hon kunde göra Krabbelurer till mej...vilket jag inte ätit på flera år...!!
Tänk när jag åt det...vreds tiden tillbaka..när jag var liten..och vi var hos mina morföräldrar...!!
Är såå gott att äta med sylt till...!! Så jag niger och tackar...det var såå gott!!
Sen tackar jag även för...trevligt sällskap...!!
Har varit där..hela eftermiddagen...tänk så blir det ibland..när man har trevligt!!

Vädret idag då...!? Varit mulet..och soldis..blåser...men just nu..är det ca +14c....!!!

Nu mina vänner...skal jag äta..och sedan bara vara!!

Så jag önskar er alla...en fortsatt underbar söndag....!!!

Kom på...måste bara tipsa er om en film vi såg igår.....!!
Den är sååå bra!!

Filmens titel är "Jakten"...huvudrollen spelas av Mads Mikkelsen....
Den handlar inte så mycket om vanligt jakt...utan jakten på honom...! Vill inte skriva för mycket..då den verkligen är sevärd!!





(bilderna lånade från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Härligt med vänner där man känner att det klickar, hoppas du förstår hur jag menar.
    Ha en bra vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Krabelurer men jag då ? Har inte heller ätit på länge ja flera månader i allafall. Nu tror vi på värme i veckan o inget regn o rusk. Önskar dig en härlig kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Tittar in såhär på nattkröken hoppas du får en fin Måndag! du har säkert något trevligt på gång :)kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Krabbelurer gjorde vi alltid när jag var Mulle ledare för en herrans massa år sedan, barnen älskade det! Den filmen skulle jag kanske se...mest för Mads Mikkelsen skull!!! Ha nu en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Vad härligt allt låter!
    Tack för filmtips...alltid kul! :)
    Ta hand om dig du fina...alltid lika trevligt och kika in hos dig♥
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  6. Låter som en underbar söndag.Ha nu en go start på nya veckan och en fin måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika