tisdag 9 april 2013

En solig tisdag...!!

God förmiddag på er alla!!!

Tack snälla för era kommentarer och Grattis hälsningar till Josefine!! Hon hälsar och Tackar!!

Jag var där i går eftermiddag...fick kaffe och underbar kola paj!!
Av sin sambo..hade hon fått en cykel..och tänk..lilla jag cyklade en sväng runt kvarteret! Jag som inte har  cyklat på flera år...:)
Varför har jag då inte cyklat..på flera år...?? Jag hade cykel när vi bodde i Ljungskile..men "någon" (läs yngsta dottern) lånade den..och den blev stulen..sedan har jag aldrig skaffat ngn igen!
Idag känner jag inte att jag behöver det heller..bor ju mitt i centrum...!

Idag..är ännu en solig dag..men blåser..och är fortfarande så kallt i vinden!!
Men vad gör det..skall strax "pälsa" på mej..sätta mej på balkongen med en kopp kaffe!!

Om en stund skall jag luncha med Lisbeth...och i eftermiddag blir det en tur till Karin... lika mysig som vanligt!!
Annars  blir det nog en lugn dag...kanske skall träffa en vän senare..och ta en fika..men vi får se!

Så nu mina vänner..önskar jag er alla..en fortsatt ljuvlig dag!!

Sätt dej tillrätta...tag fram din bok...bläddra fram dagens oskrivna blad..och fundera på.. vad DU skall fylla det med!! För som jag sagt så många gånger tidigare..det är DU..och ingen annan som skriver DITT livs historia!!
Tänk också på...att ingen annan än DU själv...kan förändra och göra det bästa...av just DITT liv!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annikia


3 kommentarer:

  1. Tack ♥
    ha nu en riktigt mysig dag i solen ,
    själv får jag se den genom fönstret på jobbet de e inte fy skam det heller :-))
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Ja visst måste man fortfarande "pälsa" ...hihi....på sig massor...det är så kallt, särskilt på mornarna, i morse hade vi nästan -10..brr..

    Såg i ditt förra inlägg det fantastiskt vackra om din dotter, ooo vad jag njöt, såå himlans fina bilder som lyste av kärlek och värme.
    Stort grattis i efterskott till din fina dotter :)

    Hoppas du får en riktigt fin dag vännen
    Ta hand om dig <3
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk vad tiden går.
    Hoppas du får en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika