söndag 7 april 2013

Dålig uppdatering..och helgen i ett nafs....!!!

Hej alla rara...!!!

Är lite dåligt med uppdateringen som ni märker...!! Men har inte haft varken tid eller lust...sen har vädret varit såå ljuvligt..även om vinden fortfarande är kall...!!
Det gäller att njuta och ta vara på solen...varje minut..hi hi...!!

Så vad har jag då hittat på dessa dagar....??
Tja.. vi tar väl som vanligt en kort resume´...som brukar bli lång...:)

I fredags var Lina och jag i Kungälv...det byttes däck på deras bil....sen åkte vi till IKEA..där jag bl a köpte dynor till mina nya balkong stolar....!!

Lördagen bjöd på sol...men riktigt kallt.....!! Yohanna och jag var på Snäckan..satt ute..men bara en kort stund....!
Efter det..åkte vi en sväng till Torp....
När jag kom hem..hörde Josefine av sig...åkte med henne en sväng till Överby....sen på kvällen var jag hemma hos en god vän...kikade lite på film och drack ett glas rött...!!

Då var vi framme vid dagen...Anki kom hit på förmiddagen...så vi satt ute på balkongen och fikade...


 Bl a kladdkaka...

Efter fikat..hämtade Yohanna mej...och vi åkte till....


Där vi åt middag...!! Såå otroligt gott...!!
Efter middagen gick vi ut...för att äta efterrätten...


 Då blev det glassbuffe`...Tackar för den...!!
 Sååå många olika smaker...oj oj oj....!!
För mej fanns det... sorbe i olika smaker..men det gillar jag inte....men fanns ett par laktosfria smaker....smultron/jordgubb och lakrits....!!


 Sen var det "bara" att välja tillbehör....








Ljuvligt att sitta ute..njuta av kaffet och glassen...samt den fantastiska utsikten över havet...!!
Fast det bästa av allt...var ju givetvis sällskapet...!!
Säger bara en sak..vi var såååå mätta när vi åkte därifrån...och jag är det fortfarande!!

Dessa små ljuvliga saker..köpte jag igår...och skall plantera dom i en kruka på balkongen...




Nu mina vänner...skall jag fortsätta att njuta av dagen....!!!
Vilket jag hoppas att även ni gör....!!

Vi hörs i morgon...och då är det ingen vanlig dag!! Nej...för då är det Josefines födelsedag...!!



(lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej Annika! härlig helg du haft! här har det varit soligt men inga sitta ute grader :=) men jag har ju ränt i mysiga butiker hi hi..och varit hos syster! i dag har det städats..nu njuter jag!ha en fin kväll< kram Jessica

    SvaraRadera

  2. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Njut av det vackra vädret, vi hinner sitta inne till vintern...
    Jag som älskar glass, det skulle vara ett ställe för mej, vill jag lova.
    Kram Maggan



    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika