torsdag 14 mars 2013

Hotmail......!!

God morgon!!

Skulle härom dagen logga in på min hotmail....kom upp en liiiten text...att mina inloggnings uppgifter är fel...!!??
Hur är det möjligt...jag har haft samma adress..i såå många år..men nu helt plötsligt..är båda adress och lösenord..ogiltigt!! 

Jag har skrivit till support...vad fick jag för svar...?? Jo..att eftersom jag kom ihåg för få..mail som jag skickat..och till vem...så kunde dom inte godkänna och låsa upp min mail...!!

Så där.. står jag nu...har andra mailadr..men detta var ändå den viktigaste!!

Tänk så bra nätet är...när allting fungerar...!! Det är precis så jag vill ha det...när jag startar min dator..då skall bara allting fungera..likadant är det med många andra saker..tex..mobiltfn..bil..osv...!!!

Då tar vi väderprognosen...istället...!!

Sol från en klarblå himmel..och -15c så har jag det...!!

Måste ändå säga...att det är otroligt vackert..när solen kastar sina strålar på snön...! Gnistrar så vackert! Nu var det ju inte så mycket snö vi fick..tack och lov...men såg på vädret förut...att det skall bli mera på lördag!

Just nu ser jag ett flygplan som korsar himlen...jag har skrivit om det tidigare..men det ser helt fantastiskt ut..när himlen är så blå..och helt plötsligt korsas den av vita streck...Tänk så lite det är som gör...att jag skall tycka att någonting är vackert!!

Frukosten har jag precis avnjutit...och nu sitter jag här..och kikar lite på Nyhetsmorgon...!

Om en stund skall jag gå och fixa till mej..och sedan skall jag ev träffa en vän..och ta en fika på stan.

Efter det..skall jag handla lite...och senare skall jag hem till Lisa en sväng....!

Nu mina vänner...skall jag strax ta påtåren på kaffet...så jag önskar er alla..en fortsatt ljuvlig dag..!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika




 


6 kommentarer:

  1. Klart man vill att saker ska funka!!!Låter som en härlig torsdag .Ha det gött vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej på dig! solen skiner här med o kallt som tusan,men håller med dig,det är vackert! Visst blir man frustrerad när tekniken inte funkar!! jag blir tokig på alla mina olika lösenord både på jobb o hemma...ha en fin dag!kram jessica

    SvaraRadera
  3. Visst är det så man vill bara att allt ska fungera när man sätter på sakerna och skall använda
    Tyvärr är det inte alltid så,Hoppas det fixar sig för dig
    ha en skön dag

    SvaraRadera
  4. Snopet att bli av med mailen så där. Trodde nog att det inte skulle vara så svårt att få tillbaka den.
    Hoppas du haft en fin dag med dina vänner .

    Må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Gokväll Annika! Ja jag har inte haft nån tid till bloggar knappt denna veckan,ser att du också klippt dej ja! Då är vi på skratch igen då vännen.Jaa dessa datorer o telefoner o denna data värld.Vad konstigt att mailadressen bara tas bort så:((..Hoppas allt är bra annars.Här har hämtats köskbord o stolar på EM möbler i kväll:))) Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  6. Vill bara tacka för din omtanke!
    Kram /Maria
    P:S Visst ska allt bara fungera!!! ;) :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika