tisdag 26 mars 2013

Börjar bli tjatigt....!!???

Eller kan det bli det...?? Tänker då på vädret...med det tjatiga..menar jag...SOLEN...!!
Ännu en underbar dag...!! Kallt på morgonen..men sedan kryper graderna uppåt..och solen skiner även idag..från en molnfri himmel!!

God morgon på er....!!

Ätit en härlig frukost i sängen...och nu sitter jag här i soffan...bloggar lite..och kikar lite på Nyhetsmorgon...!!

Ser just nu...att dom gör påskgodis.....!!
Tänk..numera gör jag inget godis...kan kanske bero på att tjejerna inte bor hemma längre...och sedan är jag inte så förtjust i godis!
Jag tycker att det kan vara gott..med choklad ibland..men då bara en liiiten bit...helst skall den vara mörk!!

Idag blir en lugn dag..har inget speciellt planerat..och ibland kan det vara skönt...!! Eller jag kan ju ta fram dammsugaren...och sedan tror jag att det blir en stol...en filt..och en bok..och så sätter jag mej i solen på balkongen!!

Jag tvättade bilen igår...och tänk...nu har jag en vit bil igen...kan ju säga..att det var många..som kommit på precis..samma sak som mej...!!

Nu mina vänner..önskar jag er alla en underbar dag!! Njut och bara ha det gott...!!



 Glöm det aldrig....!! Att hur besvärligt och jobbigt.. allting ibland kan verka...så löser det sig alltid..på något sätt...till det bästa!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika








8 kommentarer:

  1. Klart att inte en sådan härlig pingla som du blir tjatig.Hihi.Njut dagen underbara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack för alla dina goa kommenterer.
    Godis......det är jag så svag för. Speciellt lakrits. Det kan jag cykla flera mil i spöregn för att få om jag är riktigt sugen. Jag önskar att jag skulle kunna säga som du ... att jag inte är så förtjust, men jag älskar det.

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Det var ett roligt ordspråk! Jo, det är nog så ändå :o) Det mesta löser sig med tiden! :o)

    Passar på att redan nu önska en riktigt fin o trevlig påsk till dej o de dina (ifall jag inte hinner med sen ;o)

    Trevlig kväll!
    Mys & Må allra bästa Du!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Jag har varit ledig idag i detta vackra väder :))))
    Min bil är vit fast den är röd egentligen- alltså min är inte nytvättad!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Gomorron! Tack själv Annika för alltid värmande ord fast det är kallt ute:)) Är så glad för att vi har sol iallafall..Det stärker mej faktiskt! Nu iväg med gubben så jag kommer till farbror dr sen..Får mellanlanda hos dottern efterson vi bara har en bil! Ha det gott gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  6. Skönt att höra alla dagar som du tar vara på till lite njutning det värmer och glädjer för det är ju så viktigt.
    Städa är väl kanske inte så kul, det gjorde jag igår...hoppas man kan vara ute mycket i helgen så man slipper se om det blir stökigt inomhus...hihi..
    Ta hand om dig och njut av solen....hoppas den stannar lääänge och lyser på dig :)!!

    Önskar att du får en riktigt skön och avkopplande helg:)

    Glad Påsk min vän
    Påskkramar från Lollo♥

    SvaraRadera
  7. Vad härligt det låter att sitta på balkongen med en bok! Här påskpysslas det inget större heller, lite ris med några påsk gummor i å så några goa påskägg att äta! Ha det gott! Kram Iréne

    SvaraRadera

  8. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Önskar dej en underbar Glad Påsk helg.

    Kram Maggan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika