onsdag 13 februari 2013

Onsdag hela dagen....!!

Tänk, denna veckan ligger jag en dag före...!! Vet inte  varför det blir så ibland..kanske att jag vill hoppa över någon dag..eller...? Nej det vill jag ju inte..!! Eftersom jag tycker att varje dag är fantastisk...vad som än brukar hända!!

Kanske skulle börja med, att önska God morgon till er...så det gör jag nu...!!!

Här är en grå och mulen dag..runt -4c..och den gråa färgen...skall tydligen hålla i sig..i flera dagar!!
Skönt att man vet det...så kan man förgylla, dagarna med andra och egna färger.!!!

Har nu avnjutit min frukost..Tänk att just den.. skall vara så god...!! 

Vad händer då annars idag..??
Jag skall hämta Josefine senare..vi skall åka till Torp en sväng...jag skall handla lite mat bl a...kanske kanske..att det även blir en liiten fika.
Efter det..tar jag nog en tur till lasarettet..och ser hur lilla faster mår!

Så mina vänner...nu är det disk...och bäddning som gäller...!!
Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag...!!





  Glöm inte...".Mammorna håller sina barn i handen en tid...men i sina hjärtan för evigt."..!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika


7 kommentarer:

  1. Hoppas din dag blir fin och att faster mår lite bättre...så rart av dig att ta dig tid att bry dig.
    Ha det så gott min vän <3
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag har väääldigt ofta fel dag. Den här veckan tappade jag bort måndagen. Så i tisdags hade jag måndag. Nu är jag på rätt dag igen. Men i morgon vet man aldrig! ;o)

    Hoppas du har en fin alla hjärtans dag både idag och i morgon :o)

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. Ibland är det bara så att man tror det är annan dag än vad det är. Gå in på min blogg och läs ända till slutet :)
    Kram Veronica.

    SvaraRadera
  4. Jaa du bryr dig verkligen du Annika! Hoppas hon är på bättringsvägen! Jaa du har hämtat två "nya" barmbarn som är hos mej nu:) Så vi ska bara va idag o i morron:) Ha det gott vännen.Har dom kommit fram? Kraam Gunilla ♥

    SvaraRadera
  5. Hoppas du haft en fin dag i vintervädret. Tråkigt med faster, inte roligt när de äldre mår dåligt.
    Ha en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. En stor kram från mig.:-) Stina

    SvaraRadera

  7. Godkväll!

    Önskar en fin kväll till dig och en bra fortsättning på veckan
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika