tisdag 19 februari 2013

Grått oh kallt...!!

Känns dessa ord igen...tänkte väl det..!! För det är precis så det är..grått och kallt!! Tänk, det är inte mera än ett par minus..men det känns som -10c..kan bero på att det blåser!!

Hej på er förresten!! Nu fick ni igen..dagens väder rapport..!!

Vad har då jag hittat på hittills idag..??
Kan ju börja med..att jag vaknade 03.00...klarvaken..vad gör man då..?? Självklart, försöker man somna om..men se det gick inte!! Tur då..ännu en gång..att jag kan gå upp och hämta Göteborgs-Posten!!
Efter att ha läst den..så lyckades jag somna om!

När jag sen vaknade igen...gick jag upp fixade i ordning mej..gick till Einars och köpte frallor..sen hem till Anki på frukost!!
Lika mysigt och trevligt som vanligt!!

Sen hem..och nu har jag spikat kabel!! Blir tokig..har nästan inga el uttag i min lägenhet...så det är sladdar..och förlängningssladdar...dosor..osv i ett enda virrvarr...!
Så nu har jag spikat fast..en sladd..som låg på golvet..!! Bar karl reder sig själv..!!!

Nu skall jag strax gå till Lejas och ta en fika, med Josefine och Niklas!!

Så mina vänner..jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!!

Tänk på...att vara rädd.. om det och dom du har nära och runt omkring dej!!
För oavsett om det gäller kärlek eller vänskap..så skall man aldrig ta den för given!! Utan som vi alla vet...Är det ett givande och tagande!!
Man måste ju jobba lite på det...oavsett vad det gäller!!
Så har du varit dålig på att säga hur mycket DU Tycker om/Älskar vederbörande....säg det...!!!
Har DU inte sagt till någon vän på länge..hur mycket vederbörande betyder för dej...säg det...!!
För som DU redan vet..tänk så underbart det är att få höra..några av dessa ord!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Jaa idag riktigt snorkallt ute...Suttit i möte hela dagen efter jobbpasset men vi gick iväg o luncha på stan i dag allihop! Så trevligt såå...Ja man får verkligen säga till sina nära o kära vad dom betyder för en,så rädd att dom inte förstår det ibland ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Alltid så tänkvärda ord/rader från dig! Usch va jobbigt att vakna såååå tidigt, skönt du kunde somna om i alla fall! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Grått och kallt här med!!

    Tusen tack fina du för kryapåhälsningen jag fick♥
    Det värmde ska du veta, har verkligen saknat att inte kunna skriva till dig/er fina bloggvänner.
    Ta hand om dig du med fina bloggvän.
    Ann-Louisekram♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika