lördag 2 februari 2013

En helt vanlig lördag......!!!

Hej på er...!!

Här skiner solen och det är några minus...!! Det är så otroligt vackert...för det är massor av rimfrost på träden..och när solen då skiner...så kan ni tänka er..hur vackert det är...!!

Varit en otroligt lugn morgon...har ätit frukost och läst GP i sängen...läänge...!!
Jag sitter fortfarande i morgonrock..och funderar på..om jag skall "hasa" runt i den...resten av dagen...fniss...!!

Har just nu..landat framför tv:n..men skall strax ta mej i kragen...fixa till mej lite...sätta på kaffe...så det blir påtåren...sen kanske jag skall baka lite....!!

Funderar på...men ännu så länge bara en fundering...!! Om jag skulle göra en drömtårta..och sedan en ananaspaj...men vem vet...kanske inte blir något bak alls...!!

Så tills dess att jag funderat klart...så skall jag nu gå och fixa kaffe..och sedan ta en dusch..!!

Det kommer att bli en otroligt lugn lördag här...och jag hoppas, att även ni alla.. där ute i blogglandia..kommer att få.. och ha..en ljuvlig lördag!!



Tänk ofta på dessa ord..mina vänner...!! För även om DU ibland.. tycker och tänker vissa saker om någon...så kan det vara bra..att hålla dom för sig själv, ibland!!
För som DU vet...det finns ingenting.. som kan såra mera...än just ord..och ibland måste man tänka till...två gånger...innan DU säger..just det DU för stunden tänker!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika







5 kommentarer:

  1. Härligt med lördagar inget jäkt och stress.Ha en mysig och skön lördag goa vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh! Tänk vad glad man blir när man ser solen<3

    Önskar dig en mysig helg!
    Kram wivi

    SvaraRadera
  3. Vilken härligt morgon!
    Fortsätt att njuta av en skön lördag! :o)

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Det låter stillsamt och härligt. Vi har varit ute i lilla stan här och promenerat och det var det andra också som gjorde, men dom andra var på dåligt humör, jag har aldrig, tror jag, stött på så många irriterade människor på en gång, det var så att jag fortfarande tänker på det, vilket jag inte brukar. Är människorna olyckliga eller vad beror det på. Jag var på så himla gott humör över solen men jag mulnade mer och mer.....men nu är jag glad igen!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ja vilken underbar dag vi fick idag. Strålande sol och vår i luften :)
    Här blir det mello nu ikväll, kul!

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika