lördag 12 januari 2013

Lördag....!!

Tack för era gulliga kommentarer...!! Jag kör väl på som vanligt då...ha ha...

Hej på er..förresten!! Hoppas ni har det bra..myser och bara njuter...!!

Jag börjar väl med dagens väderprognos då....!! Är väl iof sig..inte så mycket att skriva om...mulet..grått och ca -4c..men trots det..är det såå kallt!!

Jag är ju en sådan person...som fryser jämt..kvittar hur mycket kläder jag har på mej..så fryser jag..!! Har jättetjocka vantar när jag är ute..trots det..så är händerna iskalla..och vissa fingertoppar..kritvita!!!
Värsta är ju..att jag fryser även inne...kvittar hur varmt jag har...och hur mycket jag har på mej...ja ja i-lands problem...men ibland kan det vara jobbigt!!

Idag har jag haft fikabesök av Anki..hade gjort semlor...mmm..det är ju såå gott!! Sen ikv skall jag hem till min vän..kan nog tro..att det kanske blir en film eller två!!

Men nu..skall jag kika lite på skidor..och ta ytterligare en kopp kaffe....får nog även ta på mej..ett par extra strumpor...fötterna är som isbitar..hi hi...

Så mina vänner...jag önskar er alla..en fortsatt mysig lördag!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Vilka fina citat! Älskar den filmen om Erin! Har sett den massor med ggr.

    Förstår precis vad du menar med att frysa. Jag är precis likadan. Man fryser inifrån och ut. Och det är omöjligt att klä sig varm. Ibland sover jag i fårskinnsvantar, mössa, ullsockar, dubbla täcken och fleccerock och långt nattlinne. Och ändå fryser jag! Låter helt galet, men så är det!

    Nu har jag varit lite bättre ett tag sedan jag fått järndropp. Har du kollat ditt blodvärde?

    Ha en underbar söndag!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Så skön din dag låter, eller inte att du fryser hela tiden men resten av den. Kram Veronica.

    SvaraRadera
  3. Fina Annika!...Använd pulsvärmare inne..det gör susen..värmer hela dej!..Du är såå rolig...hejjig humor det gillar jag.Klart man ska ha birdsplacering så man får välja sin kavaljer...hihi...Å dom hade så roligt åt det också..haha...Kram på dej gumman...
    Du kanske vill ha ett par pulsisar till?..För du fick ett par va?...kraaamen Gunilla

    SvaraRadera

  4. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Sitter här och fryser, då är vi två...
    Skönt att njuta av stunden och av "små" medel, det är en lycka som man skapat själv, det är rikedom.

    Önskar dej en underbar vecka
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  5. Jag fryser också väldigt ofta, men yllestrumpor håller mig varm.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika