fredag 4 januari 2013

Gokväll!!

Idag har det varit en mulen och grå dag!
Blivit lite bortskämd nu, ett par dagar..när det varit sol..och luften har varit som på våren!

Så vad har jag då hittils hittat på idag...?
 Hade fikabesök i morse..sen efter det..plockade jag bort enris..som jag hade på balkongen..är ännu en gång...så skönt när allt som har med julen att göra..försvinner...:)

Efter det, träffade jag födelsedagsbarnet Yohanna och Lina på Yerba.
Yohanna fick blommor och presentkortet från MIO..som lilla mamma, Josefine och jag lagt ihop till.
Hade en mysig lunch/fika stund där!

Sen på eftermiddagen..träffade jag Josefine en stund...och nu har jag precis kommit hem. Kan säga..att det blir inte många knop ikv...kommer att ta det väldigt lugnt!!

Kan inte låta bli att tänka på..att det är 27 år sedan jag låg p¨å BB..tänk det känns som igår....! Då för 27 år sedan var det såå mycket snö..jag minns ju..dels resan in till BB..då det var glashalt..sen vet jag att jag låg och tittade ut..på den snötyngda granen utanför fönstret..på lasarettet!
Ja..ännu en gång...tänk så fort tiden går!!

Nu mina vänner..önskar jag er alla...en fortsatt skön fredagskväll!!



(bild lånad från nätet)

Tillägnar mina Älskade döttrar dessa ord!!

När DU läser dessa ord..så kanske DU kommer på..vem DU själv skulle kunna tillägna dessa...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Det går så snabbt för barnen att växa upp. Tycker att mina också nyss var små :) Fina ord du tillägnat dottern!
    Kram Kicki

    SvaraRadera

  2. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Grattis till dottern, man glömmer aldrig den stunden...
    Så vackra ord, det skulle många många få höra, blir tårögd.

    Önskar dej underbara dagar, och fikastunder, jag älskar att ta fika ute.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  3. ja, visst går tiden fort... våra äldsta fyller 20 om drygt en vecka!
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Fina ord.Ha en mysig kväll vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Tack Annika för så fina inläggg om dina töser,hoppas ni hade det bra...Kram Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika