måndag 7 januari 2013

Godmorgon...!!

Eller jag skulle kunna säga..God förmiddag!!
Jag vaknade 04.00..och kunde inte somna om...åt frukost i sängen och läste GP..tiiidigt!!
Phu..det kommer att bli en lååång dag...tror jag!

Hej på er förresten..!!
Ja då var alla helger över...och nu är det "vanliga veckor och helger " igen! Som jag skrivit tidigare...tycker jag att det är rätt skönt!!

Eftersom jag varit uppe tidigt...tvättar jag..det är ju måndag..och nu har jag precis burit upp granen på vinden!
Måste dammsuga sen...även om det är en plastgran...så barrar den en del...:)

Annars idag då...?
Jag skall träffa Yohanna ..för en fika...annars har jag ingenting speciellt planerat...! Med andra ord...ett ganska oskrivet blad idag!!

Vädret kan jag inte säga så mycket om...eftersom det fortfarande är klosvart..ute!! Men kan väl tro..att det svarta, övergår i grått!!

Nu mina vänner..är det tvättstugan som gäller...så jag önskar er alla...en fantastisk dag!!


(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



6 kommentarer:

  1. Jag lånar den bilden Annica :O) Den säger en hel del. Här tvättas det också i dag. Jag tittade på klockan kl 5 och kunde inte somna om. Jag tror jag behåller julen några dagar till, sen så åker den ut. Ha en bra dag vännen. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med din tvättdag, mysig fikastund och allt annat du tar dig för med.
    Var rädd om dig du med vännen. Jag vet att du kommer fylla ditt oskrivna blad med mysig tid ;)
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Ja det är så skönt att det är vardag igen .Kidzen var så glada att det var skoldax idag.Själv är det lite fix här hemma i dag.Sedan fika med en go vän.Ha en fin dag raring och en go start på nya veckan .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. När du vaknar, då somnar jag....just nu är det så!
    Märkligt....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas det oskrivna bladet, delvis blivit skrivet! För visst händer nästan alltid något mysigt hos dig :) här är det fortsatt förkylt, är uppe o tassar små stunder, men blir en hel del i soffan! Kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Jisses vad du var morronpigg då. Själv sov jag till halv 11, så är det när man är förkyld och har feber. Något jag trodde jag skulle slippa, men varför skulle JAG göra det när alla andra på jobbet åkt på det, haha?
    Jo, nog barrar eländet, trots att det är plast. Ibland tror man inte det ska va något kvar på grenarna över huvud taget. Skulle plockat undan här också nu, men orkar nog inte det i början på veckan i alla fall!!
    Hoppas du fick ett bra oskrivet blad.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika