söndag 28 oktober 2012

Underbara söndagsmorgon...!!!

Godmorgon på er..mina vänner...!!!

Vilken fantastisk dag..att vakna upp till....!!

Solen skiner..på dessa fantastiska löv..som är kvar...marken är vit av frost...och det är ca -6c...vattnet i ån.. är spegelblankt...och rinner sakta..sakta..samt att det är nästan helt vindstilla...(just nu..är väl bäst att tillägga)..och frosten smälter sakta..från mitt balkong tak..så det droppar..ungefär som på våren...!!

Nu har lilla mamma och jag precis avnjutit frukosten...mysigt att sitta och äta i lugn och ro..prata och skratta..säger då det...undra om det är någonting som går i arv...??
Min mamma och jag har så trevligt tillsammans..precis som jag har..med mina Älskade döttrar!!!

Tackar för jättegod fika...som vi fick hemma hos Josefine igår...mmm...sen måste jag även säga ett Grattis till Yohanna och Lina..till deras fina bil!!

Nu skall jag strax hoppa in i duschen..sen skall lilla mamma och jag åka på en liiten roadtripp...blir bl a Kärrstegens gård..och fika där...sen blir det BlomsterLandet..och titta på deras julavdelning..sen får vi se..vart vi mera åker...:)

Önskar er alla..en fortsatt fantastisk dag...!!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Härligt att ni har det så gott tillsammans. Vilket underbart väder det varit denna helgen. Lagom kallt och så denna underbara sol som piggar upp.

    Ha en skön avslutning på helgen

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Sanna ord!

    Skön myssöndag!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. Här slank jag in via AnnaMaria, visst är det ett härligt väder! Det får gärna vara kallt så länge solen värmer allt sedan!

    kram

    SvaraRadera

  4. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Hej Annika
    Vilken skatt, att ha en mamma, vilken rikedom att bara få ha små mysstunder, det är rikedom.

    Önskar dej en underbar dag
    Kram
    Maggan

    SvaraRadera
  5. Vill bara ge dig en söndagskram ;O) Katarina.

    SvaraRadera
  6. Blir sååå glad för din skull med mor/dottertid. Låter ljuvligt :)
    Det är sån där kvalitetstid som man minns för resten av livet.
    Även tid med sina egna döttrar förstås, lika viktigt med den tiden och helt oersättlig.
    Ha en finfin vecka
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  7. Det låter som om du haft en härlig Söndag med de närmaste..

    SvaraRadera
  8. Jag kan inte mer än instämma med föregående kommentar! Bara och njuta!Jag hade det också så tidigare, det är ovärderligt!
    Kram Helen

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika