tisdag 2 oktober 2012

Tisdags kväll.....!!!

Gokväll mina vänner...!!
Hur har ni det...därute i stugorna...?? Här är det finemang..!!

Idag liksom många andra dagar..har gått i fikats tecken...:)
Började dagen hos frissan...sen hem och åt frukost..med färska frallor..såå gott...!!

Sen fikade jag på Lejas med Annika..och efter det Blomsterkroken..med Ann-Louise...och nu har jag precis kommit hem från Lisa..där det också blev en fika på hennes underbara balkong...!!

Nu är jag hemma igen...skall kika på Halv åtta hos mej..och sedan blir det Svenska Hollywood fruar...

Så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll...!!



Eftersom det är oktober månad...så glöm inte bort Rosa bandet....!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Bara en massa fika du kan konsten att götta dig. Men du är ju värd detta hihi. Har redan köpt bandet så jag glömmer det inte men man kan påminna det gör ju inget. Ta hand om dig o ha en härlig morgondag kram Beijan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika