tisdag 30 oktober 2012

" Hugo "....!!

Hej på er..mina vänner...!!!

Idag skiner solen igen... så ljuvligt.knappt någon vind..och "bara" +3c...men vad gör det..det viktigaste är att solen skiner....!!!

Började dagen med att tvätta...sedan gick jag till Einars och köpte frallor..Josefine kom hit på frukost..efter att hon varit hos sjukgymnasten...
Sen efter frukosten träffade vi även Yohanna en sväng....mysig förmiddag!!!

Tänkte nu presentera Hugo(som han tydl heter...) för er..så här ser han ut..och han kom hem till mej igår...



Han mäter 70 cm i strumplästen...:)..och är så fin..!! Han bor numera i en garderob..men kommer ut ur den.. igen...lagom till Jul....:)

Så vad händer annars idag..då...??
Tror att jag om en stund..skall dra på mej löparkläderna..och ge mej ut en sväng....sen..senare i em..kommer min goda vän hit...
Skall äta lite pizza och bara ha det gott....!!

Så mina vänner..jag önskar er alla... en fortsatt härlig dag....!!

Om någon skulle be.. eller fråga dej om råd/ hjälp med någonting...och DU kanske.. varken har tid eller lust.. just då...!
Tänk då på...att nästa gång..kan det vara DU som behöver råd..eller hjälp med någonting...!!

Jag tror på karma...att det DU ger..får DU tillbaka....så även om jag.. inte har varken tid eller lust med vissa saker ibland...så gör jag det ändå....!!
Sen menar jag  inte ..att man skall utplåna sig själv..utan det klart.. att man även skall kunna säga Nej..till vissa saker...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Vilken snygging!
    Disken klarade sig puuuuh. En IT tekniker plockade ur den idag och har nu kört en back up. Nu är det "bara" att investera i en ny pc....
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Vilken söt Hugo!!!Ja det du skriver tycker jag stämmer ge o ta ska det vara.....Ha en skön och mysig tisdag goa vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Så tänker jag med. Hellre hjälper jag till en gång för mycket än en gång för lite.
    Men oftast så tänker jag inte alls utan bara hjälper till.
    Hoppas du får en myskväll
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  4. Din Hugo är så fin! Han kommer helt klart att förgylla julen :o)

    Tyvärr har jag flera dåliga erfarenheter då det gäller karma. Men jag tror ändå på att stor empati för andra är det enda rätta.

    Kram värdefulla Du!
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika