fredag 12 oktober 2012

God fredagsmorgon...!!

Vaknade tidigt i morse..men ännu en gång.. somnade om...!!

Är en dimmig..(ännu så länge.) dag...kallt runt..-2c..men tror  faktiskt att solen försöker leta sig igenom dimman...!!

Så vad händer idag...då...??

Just nu..har jag hantverkare här..har problem med avloppet i köket och i badrummet....
Skönt att ha någon som fixar det...!!!

Sen blir det fika med Annika på Yerba...och även Lisbeth kommer dit så småningom...!! Jättemysigt..!!

Ikv kommer min goda vän hit...blir nog ett glas rött..och något gott till det...!!

Nu skall jag kika..vad hantverkarna har för sig....så jag önskar er alla...en fortsatt härlig höstdag..!!

Njut av livet..för som DU vet..det går inte i repris....det DU funderar på att göra..skjut inte upp det..utan gör det NU..för man vet aldrig vad som händer..!!
Det är bättre att du sitter på ålderns höst...och kanske ångrar det.. DU gjorde..istället för att DU skall ångra..det DU inte gjorde!!!
Tag vara på VARJE dag..och gör det bästa av den...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej! härliga Fredag! solen skiner,blir nog en underbar dag ♥ önskar dig en sådan oxå!!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att somna om .Hoppas hantverkaren löste problemen.Låter som ännu en mysig fredag,Ha nu en härlig fredag fina du.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Här var det också kallt imorse...
    Njuter av livt, det gör jag! ;) :)
    Ha en fortsatt fin fredagskväll, fina du!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika