söndag 30 september 2012

Hej i stormen.....!!

Blåser det...jaaa...det gör det..men solen har iaf visat sig ..så man får vara glad..för det lilla!!!
Fast nu..regnar det....som vanligt...:)

Så vad har då jag hittat på hittills idag...???

Jo, på förmiddagen hämtade älskade Yohanna mej...så åkte vi till Bodele..gick därifrån..till Gustafsberg..och gick runt där lite...underbart väder..blåste inte lika mycket som nu...
Sen fikade vi på Snäckan..och tänk..vi kunde sitta ute..i solen.....











När jag sen kom hem...har jag skrivit recept..i tjejernas receptböcker... som jag gör...!

Nu har Lisa precis varit här på fika...hon hade med sig äppelpaj..som hon gjort...!
Såå god...!!

Nu mina vänner skall jag slappa..se lite på tv..och bara ha det gott...!!
Så jag önskar er alla...en fortsatt mysig...sista september...!!

DU kan minnas gårdagen...och Drömma om morgondagen..men det viktigaste av allt...Lev idag...!!
För som DU redan vet...Livet går inte i repris..utan det gäller verkligen..att DU tar vara på varje dag..!!
Krama om någon..du har nära dej..och berätta..hur mycket du tycker om honom/henne..!!

Var rädda om er och varandra..!! Kram/Annika



4 kommentarer:

  1. Hej goda vän....Ja nu får man se om det blir värpning av det:))...jaa Annika ska försöka ta hand om mej själv me det snaraste...känner mej sliten ...just nu...tack för tanken...kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara höstbilder!
    Kram på dig, vännen!
    /Maria

    SvaraRadera

  3. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Hej Annika
    Underbara bilder, och vilka färger, hösten är allt bra vacker.

    Kul med receptböcker...

    Det kändes riktigt kul att blogga i kväll, jag kommer tillbaka snart igen...

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder du har tagit det är så vackert trots det är höst. ha en underbar morgondag kram Beijan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika