tisdag 4 september 2012

Godmorgon.....!!

Idag är det en mulen och grå..dag!

Men då gäller det att förgylla den med någonting...!!

Skall hämta Yohanna om en liten stund...hon skall åka med mej...till Ljungskile..där jag skall få B12 sprutan...och sedan får vi se var vi hamnar...fika blir det iaf...någonstans!
Kanske vi åker runt lite...vi bodde ju där i nästan 23 år....!!

På tal om B12...tänk så väl min kropp känner att det behövs...!! Kroppen är lite nergången nu..känner jag..och sedan när jag får sprutan..så jiiiha..så pigg jag brukar bli!!

Sen i eftermiddag blir det ev en fika med Josefine....

Jag önskar er alla...en fantastisk dag!!!

Glöm inte bort det där lilla ordet...Positiv...!! Du skall se..om du försöker tänka positivt.. i det mesta...hur lättare allting blir!!
För som vi alla vet...hur jobbigt man än har det ibland...så löser sig allting till slut...!!
Som lilla pappa alltid sa till mej...." Annika hur jobbigt det än är....så löser sig allting..alltid till slut...!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



6 kommentarer:

  1. Va bra för dig att du får sprutor..fick det oxå för hundra år sedan man känner så väl som du säger att kroppen vaknar...hoppas du känner så i dag.....ta vara på dagen nu och mys med dottern...va rädda om er
    Ha en underbar vecka
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det finns bot att få när man känner att kroppen är nergången!
    Hoppas ni fick en riktigt trevlig fikastund!
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  3. Han hade allt rätt i det han sa din pappa.. Det mesta brukar lösa sig även om det kan vara rejält jobbigt innan det händer..

    SvaraRadera
  4. Åh lilla Annika mår du ej väl heller...förstår det! Usch inte möe med oss nu då! Tack för titten hos mej alltid så gulliga kommentarer ♥ Uppskattar det, det vet du!I dag blåser det halv storm så ska försöka sätta på en tvätt o hänga ut! Ha det gott vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej igen Annika! Visst är väl du våg? Vet inte varför jag frågar...bara gått o tänkt på det ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  6. Hej Annika!

    Varmt tack för den fina kommentaren. Blev så glad över den. Hoppas det går bra idag och att ni får en fin rundtur. Håller med dej om "positiv". Det är jag faktiskt lite av en mästare på :o) Finns faktiskt något positivt i det mesta, även om man inte först ser och känner det. Det handlar bara om vilket inställning och förmåga man har att acceptera saker och ting.

    Allt gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika