fredag 28 september 2012

Fredag...igen..!!

Hej på er..alla..!!

Tänk då är snart September månad slut..ja ja..behöver inte säga mera än...tiden..så vet alla vad jag menar...!!

Haft en underbar höstmorgon..med strålande sol...men tycker..tyvärr..att det börjar mulna...!

Morgonen här...har varit ljuvlig....tände lite levande ljus..frukost i lugn och ro...ja kort sagt...
Jag har haft en så mysig morgon!!

Så vad har dagen idag..att erbjuda då...??

Jo..först skall jag luncha med Lisbeth...sen i eftermiddag..skall jag träffa Ann-Louise..och vi skall gå till Yerba..där dom serverar afternoon tea..! Skall bli mysigt att se hur det är..och om dom har mycket gott..??
Lovar er..att ta lite bilder...:)

Sen ikv kommer en vän hit..kan tro att det blir en del prat..och ev titta på ngn film!

Så mina vänner...nu önskar jag er alla...en fortsatt underbar dag!!

Njut av Livet..för som DU vet..det går inte i repris! Så det gäller att se...och ta vara på.. dom där små ljusglimtarna.. som DU har i din vardag!
 Var rädd om dina nära och kära..uppskatta dom..ring..eller skicka ett sms..där DU berättar..hur mycket dom betyder för dej!!
Berätta också för honom/henne..som du har riktigt nära dej..hur mycket DU tycker om, vederbörande...är såå underbart..att få höra dessa ord....!!
Men som DU säkert redan vet..så säger vi dom alldeles för sällan!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Åååå vilken härlig och mysig dag du har framför dej.Låter kanon !Tack söta du för dina alltid värmande kommentarer hos mej dom värmer i mitt hjärta.Du är en underbar månniska.Ha nu en mysig fredag mys ocg njut .Stoooor Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord!!
    Jag tassar in igen, för att önska dig också en underbar helg!
    Var rädd om dig du med♥
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig dag som står framför dörren :)
    Här skiner solen idag, helt underbart!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Tack för mail Annika,klart jag skriver svar! Härlig dag då förstår jag för dej o kompisar! Här skiner solen nu så tack för det,hihihi...Näe nu måste jag börja med förberedelserna inför...surs...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej! önskar dig en fin helg! kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika