tisdag 14 augusti 2012

Soliga morgon...!!!

Godmorgon på er...alla!!

Börjar med att önska nya läsare, välkomna till min blogg!! Blir såå glad...att ni hittar hit!!!

Vilken morgon..lite vind..men strålande sol..!! Men man märker nu på mornarna..att det är inte lika varmt som tidigare...hösten börjar ju närma sig..varken man vill..eller inte!!

Iof sig..jag älskar hösten...hög klar luft..alla färgskiftningar på löven...tända massor av ljus...och bara mysa!!

Jag har börjat morgonen med frukost på balkongen...underbar start på morgonen!!

Idag skall jag åka en sväng till Karin..och det blir fika vid havet...kan man ha ett bättre ställe att fika på..just en sådan här dag!!??

Sen i eftermiddag..får jag se vad som händer..eller om jag möjligen..bara skall vara..:)

Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag!!

Tag fram din bok..och dagens oskrivna blad....fundera på...vad du vill fylla bladet med...för som DU redan vet..så är det ju just DU..som är manusförfattaren till ditt eget liv!!
Tänk också på..man kan alltid Drömma om morgondagen...och även Minnas gårdagen...med som DU vet...man skall Leva idag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Nu får man verkligen njuta av de utefrukostar som blir. Denna sommaren har inte varit den bästa sommaren precis. Nästan så man ser fram mot hösten och att tända ljus. Lämna sommaren bakom sig och ta nya tag. Så blir det ju iof för mig i morgon för då börjar jag jobba igen. Semestern är slut för denna gången.

    Ha en fin dag och njut av solen när den visar sig.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Baraså himla underbart att börja dagen ute.Men visst märker man på kvällen att det blir mörkt mycket tidigare.Men då år man tända ljus och mysa.Vad härligt det lät att din vän bor vi havet .Ha nu en skön och mysig tisdag rara vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej! åh vad jag saknar havet,när jag läser att ni tar en fika och njuter av just hav!!i år har vi bara varit bredvid havet o stannat kort o bara andats in...alltså inga solbad.ha en fin dag!kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Visst är det roligt med nya besökare!
    Så underbart att börja dagen på balkongen och sedan fika vid havet!
    Ser också fram emot höstmys... :)
    Ha en fin tisdagskväll!
    Kram /Maria
    P:S plus i kanten till dig som kommer ihåg att vi tisdagsfikar! ;) Skratt... ;) :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika