söndag 5 augusti 2012

Godmorgon....!!

Söndag igen...veckorna går så snabbt!
Kan tänka mej... att det är många som börjar att jobba i morgon...så jag hoppas att ni haft en härlig semester!!

Mulen och blåsig dag...solen försöker..som vanligt att leta sig fram.

Fick en fråga, om var dom röda näckrosorna finns...??!
Så Agneta...här kommer svaret..:)
Man kör förbi kyrkogården..och kör den smala vägen tills den tar slut. Sen går man vandringen..förbi en liten badplats...och sedan har du denna lilla tjärn precis bredvid...gångstigen...
Dessa näckrosor..är såå vackra!!!

Så vad händer idag då...??

Jo, jag skall träffa Anki lite senare..och vi skall ta en fika på Snäckan.
Var ju ett tag sedan vi sågs...eftersom hon har tillbringat hela sommaren i Stockholm.
Skall bli så kul att ses igen!!

Annars tror jag att det blir en lugn dag...men som jag brukar skriva...vem vet..vad som händer idag!!

 Jag önskar er alla....en fortsatt mysig söndag!!

Njut av dagen...umgås med nära och kära...skicka ett sms..eller ring någon som det var längesedan, du hörde av!

Ibland kanske man tänker..och visst det förstår jag..just detta att det kanske var just DU som hörde av dig sist!
Men svälj den stoltheten ibland..och tag kontakt...även om det var du som hörde av dej sist!

Sen får det ju inte bli så...att det bara blir envägskommunikation..för då tröttnar man..självklart!!
Livet är ju..ett givande och tagande!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej vännen.. alltid tänkvärda ord från dig ♥ hoppas du får en fin dag med masssor av glädje.kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hallojsan vännen ! Vad skoj att träffa vänner man inte ser jämt .Då har man ju så mycket att surra om!!!Ha nu en skön och mysig söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika