tisdag 24 juli 2012

Sol och varmt....!!

När jag kom ut i eftermiddags..fick jag nästan en chock....fniss...
Inte så farligt..såg ju att termometern visade +24c..men det blåste ju..som..på min balkong....
Men se nere på marken...stod luften nästan still...

Josefine och jag har varit i Thn...och det blev givetvis..en fika..i solen ..på Strandgatan...!!
Underbart att sitta precis vid kanalen...så..fint!!

 Mmm...deras morotskaka...säger bara det...!!!

Sen har jag monterat mina sängbord...blev riktigt bra...!!
 Och det här är vad som ligger på sängbordet nu....gillar verkligen Nora Roberts....!!


 Nu mina vänner...önskar jag er..en riktigt God Natt..och jag hoppas att ni skall sova gott!!
Kom ihåg..!! Somna inte som ovänner!!! Livet är för kort..för det..och man vet aldrig.. vad som kan hända!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Så fint sängbord!
    Vi har haft exakt samma väder idag då ;) 24 grader och blåst ;) Men ljumma vindar tack och lov ;)
    God natt och sov gott, vännen!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Hallå vännen du gottar dig som vnligt men du är värd det fortfarande hihi. Ja nu har vi fått värme rätt om det blåset storm mellan åt. Författaren har jag läst förr. Nu väntar jag på dom du rekomenderade kristina Ohlsson tror jag det var. Berställde tre böcker o bokade den 4:e. Ha en skön morgondag vännen kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med lite värme,njuter i fulla dra
    Vad fint nattduksbordet var
    Ha en fortsatt skön vecka

    SvaraRadera
  4. Den boken fick jag igår, men jag har ännu inte börjat läsa den. Härligt med sommar när man har tid att läsa böcker :) Jättefina sängbord du har!
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika