tisdag 3 juli 2012

Kaffedoft....!!

Ja det är precis den doften..som  just nu..letar sig från våningen under..och in genom min öppna balkongdörr!!
Tänk att kokkaffe..kan lukta såå gott!!!

Jag kanske skulle gå ner en trappa och ringa på "tantens" dörr..och fråga om hon bjuder på en kopp...fniss!!!

Godmorgon..förresten!!!

Idag är det tvättdag här...
Min frukost har jag avnjutit i solen på balkongen...tänk att start morgonen så...ljuvligt!!!

Tror att jag idag..skall ha..en bara vara dag...men vet inte ännu...som ni vet kära vänner..kan det ändra sig fort..och jag är ju flexibel..hi hi...!!!

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar dag!!!

Tänk på..att man är aldrig så ensam...som när man är två..med fel person..så dom där som aldrig hör av sig..eller bryr sig om dej...eller ännu värre..bara hör av sig när dom kan..och då förväntar sig att du skall kunna....
Gör dej av med dom...du behöver dom inte..för dom tar bara energi ifrån dej..!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hihi, jag känner kaffedoften ända hit ;) Dax för en kopp!
    Flexibel måste man vara! Annars kanske man går miste om något för att man låst sig vid en sak ;)
    Nej, energitjuvar är inget att ha! ;)
    Ha en fin dag fina du! Jag själv städar idag! Men jag är ju flexibel, så jag kikar in på era bloggar emellanåt! ;)

    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Kaffe doft väcker så goa känslor..när jag rundar hörnan mot jobbet på mornarna,möts jag av just Kaffedoft ;0 ha en fin kväll!kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Ja tänk att kok kaffe är så gott, fast aldrig när jag försöker koka själv! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Hallojsan goaste Annika!!

    Vilken ljuvlig start på¨dagen..här doftar det också kaffe nu så det blir till att gå ut i solen..
    Hoppas att din dag blev bra igår..så skönt att "bara vara"... och att denna dag blir solig och fin..

    Såg i sidan här, ett ljuvligt bröllopsfoto..grattis till dem <3!! Min dotter skall också gifta sig i år..då kommer tårarna att flöda..såå lättrörd.

    Kram kram ifrån Sanne

    SvaraRadera
  5. Jag ber om ursäkt att jag har/är osynlig. Jag ska separera, och söker en lgh med ljus och lykta. Tänkte att du skulle få veta så du inte tror att jag har svikit dig. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika