lördag 28 juli 2012

Hoppas att ni har det bra....!!!

Godmorgon!!!

Idag är en mulen dag...skall ju bli oväder..vi får väll se..hur det blir med det!!

Igår blev det ännu en underbar dag...med sol och varmt!!!

Träffade Annika igår...så mysigt..!! Var ju ett tag sedan vi sågs....!

Sen igår kväll var ju Yohanna, Lina och jag hos Josefine och Niklas på grillat.
Sååå gott...och god efterrätt!!!
Tack snälla för god mat och en trevlig kväll!!

Lite senare på kv...tog Josefine och jag en sväng på stan...har ju Kultur kalas här i stan. Det var mycket folk..och ett jäkla oväsen.. från ett par band som spelade..eller spelade och spelade....:)



 Jag fick grillad lax, med pestotäcke..och till det drack jag alkoholfritt rödvin...riktigt gott!
Denna underbara efterrätt...med bl a kondenserad mjölk...

Nu åter till dagen idag.....

Om en stund..skall jag träffa Josefine och vi skall göra slutstädet i lägenheten...vi orkade inte det igår...bl a för att det var såå varmt!

Sen efter städet...skall jag bara vara resten av dagen....!!

Jag önskar er alla...en fortsatt härlig dag!!!

Tänk på att...Du kommer aldrig först...om DU går i andras fotspår...!!
Så gå din egen väg..och gör det DU vill och känner för...!! Inte vad andra förväntar sig..att DU skall göra!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar lördag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Alldeles rätt att njuta av dagen när det äntligen är varmt och gott. Städa är ju något man inte längtar efter även om det är skönt när det är gjort.

    Mys och må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej! så mycket gott det bjöds på.. äter grillat ganska ofta,då vi har en gasolgrill.i dag regnar det här och är kvavt,kanske hos dig med? skönt när ni städat klart sen ;) kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Ja här har regnet börja falla så saktliga! Härliga dagar du har med nära å kära! De där tänkvärda orden tog jag till mig... har ju lite beslutångest av vad jag ska göra med jobbet!! Ha en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder.Idag tar jag dagen som den kommer .Ha en fin lördag söta du .Mys och njut .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Idag har jag kämpat för att överhuvudtaget hålla mig vaken, det var värst vad det är mycket John Blund pulver i luften. Jag ser det på katterna och även på hunden.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Sååå god efterrät...dreglar lite här;) Ha en fin fin söndag! Kram

    SvaraRadera
  8. ja den efterräten så god ut.:))

    dagen ellers også.:)

    nå titter solen frem her..))

    Ha en kos søndag..)

    KLEM

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika