måndag 16 juli 2012

Godmorgon..på er..!!

Tänker på er alla..som har semester....visst är det härligt att vara ledig..men detta väder...!!

Idag har vi sol av och till...men blåser..massor!!!

Jag har precis avnjutit frukosten..underbart!!
Att äta i lugn och ro...läsa tidningarna..kika lite på Nyhetsmorgon...
Tänk det behövs inte så mycket...för att iaf jag..skall tycka att det är en härlig start på dagen!!

Så vad händer här.. idag då..???

Jo Pia och jag ..skall gå på glasutställning...som dom har i ett bergrum här i stan..skall bli så spännande och se hur den är!!
Sen efter den..blir det fika.

Efter den..skall jag hämta Josefine..och så skall vi iväg till deras nya boende..skall bli så spännande att se..hur det blir..nu när möblerna kommer på plats!!

Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag..!!!

Tänk på..Att dom lyckligaste människorna..är inte de som har det som är bäst..utan de är dom.. som på bästa sätt...använder det dom har..!!

Så om du ibland kanske är lite avundsjuk..på någon.. som du tycker har det såå bra...minns då dessa ord..och då kanske du kommer på..att det är just DU..som har det bäst!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Tack vännen var du är söt. Du får gärna hjälpa till o utrota om du vill det alltid roligare om man kan tjattra lite. Ha en härlig dag med mycket mys hos dottern. kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Dessa kloka ord från dej gumman ♥ Jaa du Annika,inte är det åldern,näärå...Nu har vi inte mycket kvar i lägenheten,7 lådor julsaker bara(Hahaha,måste rensas innan avfärd hit) Va kul att titta på deras lägenhet! idag kommer mi dotter för att kolla vårat sovrum,kul ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika