måndag 30 juli 2012

För det är måndag...morgon..!!

Hej på er...!!

Ja då är Juli snart slut...och vi går in i augusti.....helt otroligt!!
Tror ..att ni är många.. som börjar jobba idag...vädret har kanske inte varit det bästa..men jag hoppas att ni haft en ...underbar semester ändå!!

Här är en mulen dag...men ser att solen.. försöker kämpa sig igenom molnen...nästan helt vindstilla..

Idag skall lilla mamma och jag.. åka en sväng till Trollhättan..skall inte ha ngt speciellt..men kan vara kul att gå och kika lite...om inte annat så tar vi ju en fika..:)

Ser om vi hinner...för isf skall jag ta med henne till glasutställningen jag var på..för ett tag sedan.....lilla mamma älskar..precis som jag, glas!

Nej mina vänner..nu skall jag hoppa in i duschen...så jag önskar er alla...en fortsatt härlig dag!!!







Var rädda om er och varandra!!!  Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. hej du !
    Ja Trollhättan skulle vi ju stannat till i förra söndagen på fallens dag ....men efter den glömda plånboken/mobil tog vi en annan väg :-) Å tyvärr blev det ju inget besök heller ..... det blev ju som du vet hastigt ändrade planer till solen i Halmstad.
    Här är vi snart på gång att lämna det fortsatt dåliga vädret . Ha det så bra tills vi hörs igen.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej söta gumman..tack för alltid såå gulliga kommentarer hos mej ♥ Jo det ÄR ju såå kul att greja lite med våra gäster...Hoppas du har det bra med lilla mamma ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tack för dina fina ord om hästen vännen.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Tack Annika. Ja tänk vad lite vit färg kan göra :0)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Tittar in och hoppas du får en ljuvlig dag med lilla mamma
    Må bäst!
    Kram wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika