torsdag 28 juni 2012

Vilken morgon....!!!

Strålande sol...inte ett moln på himmlen...kan knapp tro det...!!

Varit ute tidigt på morgonen..och sprungit en sväng..underbart!!
Sen har jag avnjutit min frukost..i solen på balkongen...mmm...

Mera då..?? Jo jag håller på att tvätta...och sedan skall jag iväg till sjukgymnasten.

Lilla mamma kommer i eftermiddag....och ikväll skall vi hem till älskade Josefine....
Hon skall ha sitt första Perfect Home..party..eftersom hon skall börja sälja deras saker.

Har du inte varit inne på nätet och kikat  på Perfect Home....så gör det...massor av fint !!


Sen skall jag packa lite..för tidigt i morgon bitti bär det av till Stockholm!! Skall tillbringa helgen där..såå mysigt!!

Nu mina vänner..önskar jag er.. en underbar dag!!!

Tänk på...att Livet är inte de dagarna som passerat...utan det är dagarna du minns...!! Så gör varje dag till den bästa..och tag vara på livet...finns alltid någonting... positivt i varje dag!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Idag känner man att det är sommar. Så underbart! Kul med en tripp till huvudstaden. Önskar dig en trevlig resa.

    Mys och må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej, jag är sen en vecka tillbaka både i Fjällbacka å Bullaren, åker lite emellan. Här i Bullaren har jag ingen telefon mottagning, men datorn funkar. Jag har även nytt mobil nr, har du fått det?? Ha en jätte fin helg i Stockholm!! kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Jaaaa här lyser solen oxå! Vad kul att resa till Stockholm, var hos sonen för ett tag sedan, fast jag har faktiskt tröttnat på att kolla runt på allt, så jag bara myser i deras hus! Ha nu en fin resa å gå till Sjöpaviljongen och ät mat, underbart ställe å fråga efter Johan så får ni träffa sonen! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Visst är det bara så underbart ute idag.Ja lyckan är total.Vad skoj att lilla mammsen kommer .Vad skoj med inredningsparty i kväll.Ha en underbar dag fina du .Största Kramen Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Hej söta Annika! Jaa om du visste va vi tycker vi gjort bra beslut att bo här...man undrar om man får ha det så här bra?..Men det får vi väl hoppas jag! Ha det så trevligt med mams o helgen i Stockholm! Kraamis / Gunilla

    SvaraRadera
  6. Det var väl skönt att vakna till en strålande morgon är vi inte bort skämda med. Va kul att ut o åka i helgen. Här blir det kalas o hundtävlingar yster ska i väg med sin. Ha en underbar morgondag o hoppas på mycket sol kram Beijan. Jojo blev glad för hälsningen

    SvaraRadera
  7. Ha det bra i Stockholm. Och här skiner ingen sol idag, ingen alls. Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Här har vi fint väder idag också, men då hotar naturligtvis meteorologen med åska och regn framåt dan. Att man aldrig kan få vara glad, haha.
    Vad skönt med en Stockholmshelg. Vi åker till husvagnen idag och sen har gubben en veckas semester så det blir inget filande på datorn inte!!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  9. Hej!!
    Tack för två jättefina dagar!! Det var underbartatt träffa Yohanne igen, hon är lugn och harmonisk. Hoppas du och din mamma har fått en underbar weekend i vår fina huvudstad (min hemstad!!) Jag ser fram emot sommaren, som förhoppningsvis innebär att vi träffas snart igen!!
    Kramar
    MayBritt

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du får en bra dag du rara.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika