tisdag 5 juni 2012

Växlande väder..och inte som jag tänkt mej...

Hej..alla underbara vänner!!!
Nej dagen idag..blev inte riktigt som planerat....men så fantastisk ändå!!

Började dagen i lugn och ro..underbart!!! Sen gick jag till Einars köpte frallor..så kom älskade Yohanna farande på sin cykel..så åt vi frukost ihop!!!
Mysigt!!!

Sen skulle jag träffat Helene..men se..hennes man hade åkt iväg med bilnycklarna..så av den träffen blev det ingenting!!

Yohanna och jag åkte då en sväng till Snäckan ist...satt ute i det underbara vädret....

Men efter en stund..började det åska...och sedan vräkte regnet ner....nu har det regnat klart...och solen skiner igen...konstigt väder...!!!

När vi kom till Snäckan var det en del människor där..och det roligaste av allt...var att fyra f d arbetskamrater till mej var där..bl a han som var mitt vakthavande befäl..en gång i tiden...
Var såå kul att prata lite....!!

Tja...sen har jag suttit i solen på balkongen och ätit middag...och nu om en stund skall älskade Josefine hämta mej..så skall vi ta en tur till Torp.

 Ikv blir det som vanligt en fika med Lisa.

Nu mina vänner..kallar solen igen..hi hi....

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!

(bild lånad från nätet)

Så njut av Livet här och Nu!!
Se varje dag som en gåva..och gör alltid.. eller försök iallafall.. göra det bästa av varje dag!
Livet är för kort för att bara slängas bort...gör saker här och nu..skjut inte upp allting till morgondagen!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej! roligt att träffa gamla arbetskamrater o språka en stund!ha en fin fortsättning på dagen!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej vännen...tack för hälsningen till gubben:))..ja fester gillar vi att ordna me.Härlig o spännande dag för dej idag...kul träffa gamla arbetskamrater...kraam/Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika