söndag 10 juni 2012

Underbara gårdag...och dagen idag...!!!

Godmorgon...på er alla..!!!

Vilken underbar dag jag hade igår!!

På morgonen..åkte jag hem och fikade hos Yohanna och Lina..så mysigt!! Sen direkt därifrån...hämtade upp Josefine och så åkte vi till IKEA.

Kan säga...att vi hade verkligen en heldag där...ja inte bara på IKEA..utan på hela Bäckebol...!!
Vi hade såå mysigt!! Gick i lugn och ro...fikade..åt middag..osv...

Tänk..såå trevligt ..jag Alltid har...med mina älskade döttrar!!!

Så till dagen idag....!!

Börjar med.. att skicka ett stort Grattis!! till Lina som fyller 25 år idag!!!
Njut av sol..bad..och bara ha det gott!!!

Vaknade i morse...av att jag hörde regnet utanför fönstret...kan säga, att det  verkligen är varierande väder nu på morgonen..och då menar jag med regnet...just nu..regnar det liite..men det har verkligen vräkt ner!!
Skulle sprungit nu på morgonen..men det blev det ingenting av..pga vädret.

Har ist avnjutit frukosten..läst GP och kikar lite på Nyhetsmorgon.
Idag blir en lugn dag..skall träffa May-Britt senare..för att ta en fika på Snäckan..men annars blir det lugnt!!

Jag önskar er alla...en fantastisk söndag!!

Fånga och skapa din egen dag..för som DU redan vet..så är det just det..som DU ..är så bra på!!
För dagen idag..är just DIN egen!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Skönt med underbara dagar. De kan man ta fram ur minnet och njuta av länge.

    Ha en skön avslutning på helgen

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ni fick en mysig lördag.Hoppas att du får en härlig söndag också goa vännen.Ha det gött Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej hjärtat!...kul med såna dagar som man minns länge sen...jaa detta regn är jag otroligt trött på nu...vill ha sol o värme....kraam Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Du har det alltid så mysigt med dina nära å kära, gör alltid något tillsammans! Ja du här öser regnet ner, ibland lagom å ibland hör man inte vad man säger! Nä nu får det väl ge sig! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Usch vad det har regnat hela dagen, men det kommer väl snart solsken får vi tro;) Helgen verkar ju ha varit mysig för dig ändå:)
    Jag har jobbat hela helgen, skönt när det är gjort!

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika