torsdag 21 juni 2012

Hej på er...!!

Vilken dag..varit ett UNDERBART väder...strålande sol.. och varmt!!!

Var uppe vid 06..och sprang en runda..då var det dimmigt och lite kallt!

Hem åt frukost..och vidare till sjukgymnasten...idag blev det ingen akupunktur..utan laser på min axel..vet att Mattias som sjukgymn heter...var fundersam till akupunktur..eftersom jag har fibro.
Tydligen kan man få ont efter lasern..men har hittills inte känt någonting!

Berättade för honom..att när jag lyfte en tung blomkruka igår..vek sig axeln framåt...trodde den skulle hoppa ur led..:(
Men det gör den inte..men den viker sig framåt..pga..att jag "tappat" muskler...får väl se..om jag kan hitta dom igen...:)

Sen åkte jag direkt och tvättade bilen..hem..och då  kom en god vän.. på fika..vi satt på balkongen och njöt!!

Lilla mamma har kommit hit..vi och Josefine har varit på Snäckan..suttit ute..och haft det så ljuvligt!!
Mera då..suttit på balkongen och ätit middag..och till det... blev det ett glas rött ....!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar kväll!!

Berätta för honom/henne..hur mycket du tycker om.. eller uppskattar vederbörande!!
Ett litet gulligt ord..kostar så lite..och vi säger dom.. alldeles för sällan!!
Kramas ofta..och DU..kom ihåg!! Somna eller skiljs..Aldrig som ovänner!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



6 kommentarer:

  1. Önskar dej en riktigt mysig Midsommar så ses vi snart igen :-)
    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej gumman min ♥ Ha en trevlig midsommar! Gunilla

    SvaraRadera
  3. Gokväll gumman! Hoppas du får en trevlig midsommar ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. En riktig trivelig midsommer til deg også..kos deg, også får vi håpe regnet holder seg unna lengst mulig.:))

    Klem

    SvaraRadera
  5. Kikar in och önskar dig en riktigt Glad midsommar!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. ha en riktigt skön midsommar Annika, full av glädje, sol och värme!!
    Och kanske jordgubbsfrossa!!?? ;)

    Kram kram Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika