tisdag 19 juni 2012

Godmorgon...på er alla!!!

Här visar sig solen..kan det vara möjligt?? Men iof sig massor av moln..och blåååser!!

Jag har varit ute och sprungit en runda..trots motvind var det ganska skönt! Känna alla dofter..kaffe..jasminen som blommar..fåglarna kvittrar..visst är det underbart!!

Om en stund skall jag gå till Einars och köpa frallor..och sedan hem till Lisa på frukost!
I eftermiddag..får jag se vad jag hittar på...
Sen ikv skall jag hem till Boel på ett glas rött!

Har ju tröttnat lite på färgen på min säng..har funderat 1000 gånger på att måla den vit...men inte blivit av.
Så vad gör jag då..? Jo..ber lilla mamma fixa till ett gammalt lakan...som jag fodrar med vadd...och sedan satte jag på en spets...som jag virkat..
Vips fick jag en ny sänggavel....







Nu mina vänner..är det dags att fixa till sig...så jag önskar er alla..en fantastisk dag!!!

" Dom lyckligaste människorna är inte dom.. som har det som är bäst...
Utan dom.. som på bästa sätt..använder det som dom har.."
Är verkligen någonting..som stämmer!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Solen skinner her også..:) Hold på den, eller bestill den tilbake til fredag...da skal vi ned å feire med dere..og jeg skal legge sild i lake for første gang i morgen...syntes nesten jeg er litt tøff som i det hele tatt tenker tanken og har kjøpt inn et par burker abba ileggsild.:)
    så får vi se om jeg tør spise det.:)

    ha en kos dag.:)

    SvaraRadera
  2. God morgon vännen!

    Tack för alla dina goa kommentarer på min blogg. Jag har varit dålig på att besöka bloggar den senaste tiden, tiden har liksom inte räckt till.
    Din sänggavel blev så fin....tänk så fint med lite tyg. Spetsen du virkat är ett riktigt mästerverk....vilket pillgöra.

    Ha en fin vecka

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Åååå vad fin din sänggavel blev.Ja det gäller att hitta det positiva .Då går ju allting så mycket lättare.Låter som åter en härlig dag.Ha det gött rara du .Tisdagskramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Men du så snyggt det blev, snacka om att ha idéer, det var ju verkligen riktigt, riktigt snyggt! Och hemtrevligt och ombonat och så har du virkat spetsen också.....!
    Det blev sommarväder idag, har gått i linne ute i trädgården hela dagen och kom in nu först. Jättehärligt, det är ju så man inte tror det är sant!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev!!! Jättegulligt med spetsen på.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Gokväll Annika! Siter du o njuter av´det "röda" nu tro?..japp jag vet att jag måste varva ner o det hann vi med i kväll mellan alla måsten.Bjudna på mat o gott hos syster med familj! Så trevligt så! Nu hoppas vi Annika på bättre väder,gubben säger att det ska bli skapligt i morron också! Kram på dej goa vän ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  7. Hej! Hittade till dig idag och jag gillar din blogg och dina budskap.

    Ha det fint! Kram Ester

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Medans jag läste såg jag sängen vit...vipps så va den ju helt otroligt juvlig...tänk vad lite tyg kan göra...nu sover du nog extra gott i din säng..

    Åh! vad jag tycker om att läsa dina små kloka ord...

    Ha en mysig midsommar helg!
    kram wivi

    SvaraRadera
  9. Vad snyggt du fixat till det. Var ju perfekt med lite tyg där istället.
    Hoppas verkligen du fick behålla solen hos dig idag. Här har den varit framme nästan hela dan och tänk! inget regn, haha.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  10. wow vad snygg sängen blev , behövs så lite för att få lite förnyelse ,önskar dig en skön Midsommar
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika