torsdag 14 juni 2012

Bokad dag.....!!!

Godmorgon mina vänner...!!!

Solen letade sig precis fram..genom dom regntunga molnen...men var visst bara tillfälligt.....!!!
Blir som vanligt..en mulen..grå...blåsig...regnig..dag...

Började dagen tidigt..med en löptur..underbart..!!

Sedan har jag ätit mysfrukost i lugn och ro..bara såå gott !!! Älskar verkligen dessa mornar...:)

Om en liten stund skall jag ta en promenad till lasarettet...där jag skall träffa arbetsterapeuten...var ju ett tag sedan...så det skall bli intressant och höra vad hon tycker om min...fortfarande svullna tumme!

Efter det..blir det fika med Helené..och sedan akupunktur...Blomsterlandet...och ikväll blir det ett glas rött hos Pia.

Så ser min dag ut idag...härligt!! Jag gillar verkligen.. när mina dagar är uppbokade!!

Jag önskar er alla...en underbar dag...och hoppas att solen skiner på er!!!

Tag fram din bok..bläddra tillbaka..och se vad du fyllt den med..!! Förmodligen är den full av små ljusglimtar..som du kan glädjas åt!!

Så gör även dagen..till din egen..och fyll dagens blad..med någon ljusglimt...
Livet blir såå mycket lättare..om man kan se det positivt!

Jag om någon vet...att det inte alltid är så lätt....men gör ett försök...och du skall se...att det finns något bra..i varje dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej goa trogna Annika som alltid lättar upp min tillvaro.Skönt för dej me lugna mornar...ska jag me ha sen.Fast sovit ganska bra sista natten i stan...jag ska försöka gå ner i varv bara denna helgen är över...:))...kram goa vän/Gunilla

    SvaraRadera
  2. Konstigt att ni får så mycket regn. Ni får gärna släppa över lite här också. Annars är ju Växjöområdet känt för att vara regnigt, men i år är det så torrt. Det bara ryker när man är i jorden och jobbar.
    Lät som en härlig dag. Själv ska jag göra lite mat till helgen, sen är det dags att jobba, haha. Lite annat än ett glas rött det!!
    Ha en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Bara så mysigt med underbara mornar.Låter som en underbar dag .Ha det bäst rara vännen.Torsdagskramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick köpt lite fina blommor:) Vädret vill jag knappt prata om, skit;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika