söndag 13 maj 2012

Sol.....

Godmorgon...!!

Vaknade av att solens strålar letade sig in genom persiennen....
Underbart....!!
Har sol.. från en molnfri himmel...ser att det är lite vind....! Idag gäller det verkligen att njuta...eller det gör jag ju..iof  sig varje dag..men nu tänkte jag på vädret...!

Har avnjutit frukost..läst GP ...och nu tittar jag lite på Nyhetsmorgon...

Idag skall jag träffa älskade Josefine..och det blir en tur till Snäckan...underbart att sitta där och njuta av solen..och vattnet...

Gustafsberg...och bl a Snäckan..är verkligen en "lisa för själen..."

Sen i eftermiddag..kommer älskade Yohanna och Lina hem...får se om dom orkar träffas idag...jag har ju deras saker från bröllopet här....
Presenter...klänningar o s v.....

Annars skall jag bara njuta..av det underbara vädret...sitta på balkongn och bara ha det gott!!

Jag önskar er alla...en underbar dag!!!!

Njut av livet..och lev här och nu..för som DU redan vet..så blir just DITT liv..precis till vad ..DU gör det till....!!

(bilden lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. God morgon vännen
    Önskar dej en härlig dag i solen:)
    Den visar sig här också hi hi
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. hej gumman! Åh en härligt solig dag här på Gläntan också...trippar i väg till jobbet o lämnar gubben kvar,men ska inte klaga har ett bra jobb! Ha en underbar dag med tösa din! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Låter underbart,vännen! Allting!!! Fortsätt njut!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  4. Härligt att äntligen få lite sol ;) gick genast lite lättare att jobba! hoppas de nygifta haft en fin resa..kram jessica

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig söndag vännen. Och vilket underbart budskap.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Kramar och Tack snälla du för att du kommenterar så flitigt på min blogg. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  7. Man blir så glad av solen. Vi fick också njuta av sol i går och kunde sitta ute och dricka kaffet.
    Så roligt att få hem de som varit på resa!
    Ha en fin dag.
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika