torsdag 10 maj 2012

Godmorgon...alla vänner..!!!

Börjar dagens inlägg.. med att TACKA Josefine för hjälpen med min iPhone!! Du är guld värd!!

Idag är en mulen dag..och regnet hänger i luften..men det var riktigt skönt! Har redan varit ute på en löptur..och givetvis..hade jag med min iPhone..och mätte både hur långt och tiden jag sprang...!!!
Fantastiskt..hihi...är inte så att jag kommer att ha med den varje gång...men det är lite kul att se..just hur långt jag springer...sen spelar tiden INGEN roll!!!

Om en stund skall jag åka till Ljungskile och vårdcent..skall få min B12-spruta..känner att det behövs!
Sen på hemvägen hämtar jag nog upp Josefine.och så tar vi en tur till Torp..tror jag..annars blir det fika i stan.

I eftermiddag kommer Ann-Louise hit på en kopp..jättetrevligt!
Annars blir det nog en lugn dag!!

Hoppas att älskade Yohanna har kryat på sig...är tydligen såå förkyld..och det är ju typiskt..när dom är på bröllopsresa!!!
Men.. men inte konstigt att hon och många med henne blev sjuka...eftersom det var sååå kallt när dom gifte sig!!

Älskade Yohanna....hoppas att du mår bättre!!!

Måste visa denna underbara bukett..som Anki hade plockat....när jag var där igår...

Underbara liljekonvaljer.....

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!!

Lev här och nu..och planera inte för långt fram...det är ofta då..som man går miste om det som är nära..och det är just dom där små..ljusglimtarna som är såå värdefulla!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Å liljekonvaljer, min älsklingsblomma! Brukar alltid få en bukett på Morsdag av mannen i huset! Ja här är det regnigt å kallt, går fortfarande i min vinterjacka....! Hoppas bruden kryar på sig! Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Finns det Liljekonvalj nu? Jaa du jag o syrris har nog ett speciellt förhållande,hihihi..Mår gott med varandra minsann.Ja denna rygg känns utav än.Måste vila ryggen lite..Ha det gott här ÖSregnar det / Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga liljekonvaljer :O) vi får nog vänta på dem ett tag till häruppe. Ha det gott. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika