tisdag 8 maj 2012

En liten resumé.......!!

Godmorgon alla vänner!!

Undra vart solen tog vägen...??
När jag gick upp i morse..var det strålande sol...men just nu..lyser den med sin frånvaro.....
Är såå vackert ute..allt som blommar..och träden är vackert gröna...fantastiskt!!

Tja..vad har då hänt..sedan detta fantastiska bröllop....??

Jo på söndagen åkte lilla mamma och jag till Snäckan och åt brunch..lika gott som vanligt...!!
Sedan var det en lugn dag....mamma stannade en extra natt..så hon åkte hem i går morse.

Igår började jag morgonen med att springa..detsamma gjorde jag även i lördags..
Sen fortsatte jag dagen igår med att träffa Ann-Louise...vi gick till Blomsterkroken..då öppnade dom inte förrän klockan 11...så då tog vi en promenad...och sedan gick vi tillbaka...
Satt ute...det var såå ljuvligt i solen!!! Tja..som vanligt..hihi...satt vi i flera timmar.
Tänk..en helt ny bekantskap..som man har så mycket att prata med om...!! Helt fantastiskt!!!

Sen igår kväll var Lisa här på en fika....

Men nu åter till dagen....idag...

Tvättar...och sedan skall jag ha hemmafika...och efter det skall jag träffa älskade Josefine på en kopp..och hon skall hjälpa mej med min nya tfn...Tackar för det!!!

Sen i eftermiddag skall jag träffa Annika...kan tänka mej..att det blir som vanligt..fika i några timmar...:)

Annars blir det nog en lugn dag....!!

Jag önskar er alla...en fantastisk dag....!!!

Tänk på.. prata inte bara om svårigheter..med goda vänner..utan mest om möjligheter..!! Hur svårt allting verkar..så finns det alltid...någonting positivt..i allt!!
Det gäller bara att se det där lilla..och ta vara på dessa ljusglimtar....för det är just dom..som du då kan plocka fram..och glädjas åt...!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Låter som åter en härlig dag.Ha en fin tisdag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Här har det blåst o varit isande kallt i dag,nu vill jag ha värme så det så ;) hoppas din dag blev fin o massor av fika förstås!kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Härlig dag verkar det som! Nya bekantskaper är kul!
    Kram!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika