fredag 4 maj 2012

Dan före dan.......

Hej på er..alla goa vänner...!!!

Hi hi..nej jag har inte fått snurren..och tror att det snart är Jul....!!

Det är ju så..att min äldsta älskade dotter...skall gifta sig i morgon..!!!

Alla frågar hur det känns..och om jag..är nervös...nej inte det minsta..men det kanske kommer..eller egentligen vet jag inte ..vad JAG skall vara nervös för..??

I morse vaknade jag tidigt...åt mysfrukost..i lugn och ro....

Sedan kom lilla mamma...även Yohanna och Lina...
Vi tog en fika tillsammans...
Yohanna var bl a här med sin brudbukett..champagne..osv...
Vi skall träffas här i morgon bitti..för att äta frukost..och sedan skall bl a.. Josefine hjälpa Yohanna med håret.

Annars idag..är det lite fix..finslipning av talet...och lite annat...
Sen skall lilla mamma och jag fika med älskade Josefine....och ikv..tar nog mor och jag ett glas rött..:)

Jo..sedan skall jag hämta min telefon...har fallit till föga..och beställt en vit ...iPhone..så nu kommer jag att sitta som alla andra...och dra..antingen uppåt..eller åt sidan...ha ha..

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar dag!!! Kan tillägga..att här är mulet...men +13c..

Glöm inte...att Livet.. är inte dagarna som passerat...utan dagarna DU minns.... !!
Så ta vara på varje dag..lev och njut..här och nu!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


7 kommentarer:

  1. Åh va skoj det blir med bröllop för er!GRATTIS FRÅN MEJ så här dan före dan...Här regnar det en skvätt hos mej!Blir gott med ett glas rött med mams då i kväll..skål på dej! / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Fantastisk känsla det måste vara när dottern ska gifta sig. Bröllop är så mysigt och romantiskt.
    Ta vara på dagen och göm den i ditt hjärta.

    Ha en underbar helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Så roligt med bröllop! Mysigt att ni är flera generationer som deltar i förberedelserna.
    Ha en riktigt fin helg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det lät. Bröllop men först lite champagne!! Förstår om bruden är nervös, men jag förstår inte heller varför DU skulle va det, såvida du inte ska traska uppför gången du också, hihi.
    Hoppas ni får en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. :O) Jag är så glad för din och dina nära och kära. Jag önskar er en fantastisk dag och lycka till med talet. Jag ska tänka på er i morgon. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken härlig dag du har framför dig imorgon, vännen!
    Hoppas du och mamma njutit ett glas rött ikväll och att det blir fint väder hos er imorgon!
    Kram!!!!
    P:S du kommer bli mycket nöjd med din Iphone, jag skulle aaaaldrig ha en telefon utan knappar... jo just.... jag gillar min vita skarpt! ;)

    SvaraRadera
  7. Vad fint med bröllop vännen. Jag gråter alltid :O) det är så vackert och känslosamt.
    Ha en fin söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika