onsdag 23 maj 2012

Ännu en underbar dag......!!!

Godmorgon...!!
Tänk att vakna upp på morgonen.. och solens strålar försiktigt letar sig in genom persiennen...fönstret står lite på glänt..och du hör fåglarnas enorma kavalkad...!!
Precis så...var det när jag vaknade i morse.....såå ljuvligt!!!

Somnade tidigt igår kväll..var såå trött..undra om det kunde bero på..att jag var uppe tidigt och sprang..och sedan bl a lämnade blod...??
Hur som helst...idag är en NY dag!!!

Jag har precis avnjutit min frukost...såå gott...!!
Tänk just frukosten...det är den bästa måltiden på hela dagen....!!

Idag skall jag luncha med Lisbeth...och sedan skall jag hem till Ann-Louise..alltid lika trevligt!!

Nu mina vänner..skall jag sätta mej i solen.. på min balkong..och bara njuta!! Får nog fixa en kopp kaffe till..:)
Eller...kanske skulle ta min järntablett ist..svårt val...hi hi....

Jag önskar er alla..en underbar och ljuvlig dag!!!

Njut av Livet här och nu...för som DU vet..Livet går inte i repris...
Om det känns svårt och tungt ibland..försök då plocka fram..dom där små ljusglimtarna som du gömt där..längst in i ditt hjärta...och DU skall se..att allting blir mycket lättare!!
Var rädd om dej och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja, det är helt underbart väder nu, man behöver denna sol....så härligt.
    Sitter just nu på altan och lapar lite sol tillsammans med datorn.
    Ha en fortsatt fin vår/sommar.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. jaa hoppas du fått njuta av denna fina dag också! Har svettats hemma hos far några TIMMAR MEN SKA IVÄG O KOLLA PÅ ETT BARNBARN NÄR HAN KÖR CROSS!!Hahaha det blev stora bokstäver men det bjur jag på :)) Kramis Annika! Gunilla

    SvaraRadera
  3. :O) Här har det också varit riktigt varmt i dag men, bara i måndagsmorse kom det en liten snö"skur" på fm. Kram Kram Katarina.

    SvaraRadera
  4. Ja nu är det bara så himla underbart väder .Här tar jag dagen som den kommer.Var rädd om dej goa vännen och ha en underbar dag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika